Netgear Nighthawk R8500 - AC5300 Nighthawk X8 Tri-Band WiFi Router - Reviews

Specificaties 5GHz WiFi-ac + router • 6x 1Gbps switch - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Netgear Nighthawk R8500 - AC5300 Nighthawk X8 Tri-Band WiFi Router. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware.Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
peter1968 5 februari 2017

Netgear Nighthawk R8500 - AC5300 Nighthawk X8 Tri-Band WiFi Router

top router als je echt een snelle glasvezel verbinding hebt is dit wel de router

Pluspunten

• snel
  • makkelijke interface
  • netwerk share

Minpunten

• prijs is wat hoog

Beheerbaarheid Score: 5
WLAN-bereik Score: 4

BakerLiamNewbie 21 december 2016

Netgear Nighthawk R8500 - AC5300 Nighthawk X8 Tri-Band WiFi Router

Top ding 👍🏻 Ik heb de r8500 een paar maanden in huis als vervanger van wat de meeste bij tweakers oude meuk zouden noemen. Ik ben daarnaast absoluut niet technisch dus het moet gewoon goed zijn en goed werken. Gewoon top

Pluspunten

• Snelheid
  • Bereik
  • Gemak

Minpunten

• Design

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Netgear Nighthawk R8500 - AC5300 Nighthawk X8 Tri-Band WiFi Router?