Toshiba Satellite L50-B-1X6 - Reviews

Specificaties 15,6" • 1366x768 (WXGA Wide) • 128GB • Intel Core i3 - Bekijk alle specificaties
Kies andere uitvoering

Review door de redactie

Round-up - Basislaptop round-up: wat te kiezen onder de 600 euro

Wat is de beste laptop onder de zeshonderd euro? In deze round-up vergelijken we zeven laptops en kijken we bij welke fabrikant je de meeste waar voor je geld krijgt.

128    15 sep '14

Review - Toshiba L50-B: laptop met een duidelijk accent

Toshiba's Satellite L50-B is een relatief dunne 15,6"-laptop met een laag gewicht en dito prijs. We testten wat de laptop ons weet te bieden.

13    13 jul '14

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
zaxxo1990 10 juni 2015

Toshiba Satellite L50-B-1X6

Fijne laptop voor een goede prijs, voor 449,- een i3 en ingebouwde SSD wat zorgt voor een fijne gebruikerservaring.

Pluspunten

• Snelle (responsieve) laptop
  • Geluid uit de speaker
  • Prijs / kwaliteit
  • Volledig stil bij lage belasting...

Minpunten

• ... Maar een hoge zoem van de fan bij hoge belasting
  • Kwaliteit van het gebruikte plastic
  • Vingerafdrukken

cantate 2 augustus 2015

Toshiba Satellite L50-B-1X6

Gisteren de laptop ontvangen, dus voor nu een kort inzicht: Erg stille en snelle laptop. Opstarttijd windows 10 tot login ca 8 seconden, na invoeren wachtwoord (microsoft account) nog 2 seconden tot geladen en bruikbaar bureaublad.) Verder erg stil en responsief. Scherm(1366x768) is goed genoeg voor dagelijks gebruik.

Pluspunten

• Snel
  • Stil
  • goede prijs voor features (i3, ssd, 802.11abgnac, dvdrw)

Minpunten

• wit (geen andere keuze)
  • veel voorgeinstalleerde apps
  • beperkte resolutie scherm

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Toshiba Satellite L50-B-1X6?