Niet beschikbaar
Specificaties Max. 1,279GHz • GDDR5 • DP, DVI-D, DVI-I, HDMI - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Door Jelle Stuip - Redacteur 6 oktober 2014

GeForce GTX 970: vier zuinige Maxwells vergeleken

MSI's snelste GTX 970 is voorzien van een Twin Frozr V-koeler die stil is en in 2D-modus de ventilators zelfs stil zet, daarbij is de koeling tijdens games ook behoorlijk stil. Een nadeel van het grote koelblok is dat de kaart wellicht niet past in erg compacte behuizingen en dat de tweede sli-connector slecht bereikbaar is. Daardoor is tri-sli draaien met drie van deze kaarten niet makkelijk. Lees verder »

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Puremonk 25 oktober 2017 Product gekocht

MSI GeForce GTX 970 Gaming 100ME

Toen ik mijn gtx970 wilde kopen ging ik voor de 100ME omdat deze er gaaf uit zag en een mooie metalen backplate heeft. De kaart geeft een uniek gevoel en presteert net zo goed als de 'normale' gtx 970 Gaming van MSI Ik speel alle games op hoge resolutie.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Backplate
  • Groen ledje
  • Passive cooling
  • Software (afteburner)
  • Gratis game
  • IO

Minpunten

• Geen

TheReavyn 30 mei 2015

MSI GeForce GTX 970 Gaming 100ME

Leuke kaart, net zo snel als de normale (rode) editie. Deze kaart heeft wel een (metalen) backplate en heeft mooie groene accenten. Het ledje is ook groen. Verder een prima kaart, draait alles op Ultra.

Pluspunten

• Is erg stevig en hangt niet door de backplate
  • Mooie groene accenten plus een groene led
  • Snel en stil
  • Komt met een mooie, grote en dikke muismat met farcry 4 print

Minpunten

• Geen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een MSI GeForce GTX 970 Gaming 100ME?