Toshiba Satellite L50-B-2G9 - Reviews

Specificaties 15,6" • 1920x1080 (Full HD) • 256GB • Intel Core i5 - Bekijk alle specificaties
Kies andere uitvoering

Review door de redactie

Round-up - Basislaptop round-up: wat te kiezen onder de 600 euro

Wat is de beste laptop onder de zeshonderd euro? In deze round-up vergelijken we zeven laptops en kijken we bij welke fabrikant je de meeste waar voor je geld krijgt.

128    15 sep '14

Review - Toshiba L50-B: laptop met een duidelijk accent

Toshiba's Satellite L50-B is een relatief dunne 15,6"-laptop met een laag gewicht en dito prijs. We testten wat de laptop ons weet te bieden.

13    13 jul '14

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3
ldewit 28 mei 2015

Toshiba Satellite L50-B-2G9

Vlotte laptop met SSD, 8gb geheugen, i5 5200U processor, 5Ghz wifi ondersteuning en IPS 1920x1080 beeldscherm. Prima specs voor de prijs.

Pluspunten

• vlotte laptop (SSD 256 gb, 8gb geheugen, i5 5200U processor)
  • IPS 1920x1080 beeldscherm
  • veel aansluitingen (D-Sub en HDMI, 3x USB, cardreader)
  • 5 Ghz wifi ondersteuning

Minpunten

• geen DVD station (maar wel plek ervoor om zelf in te bouwen)
  • basisinstellingen wifi zorgden ervoor dat elke 5 minuten internet wegviel (met aangepaste instellingen nu wel gefixt)

pelmertNewbie 6 september 2015

Toshiba Satellite L50-B-2G9

Een snelle en fijne laptop, maar na 2 maanden ging het beeldscherm zonder aanleiding kapot. Nu al maanden getouwtrek heen en weer om het onder garantie te laten vallen, dit lukt nog niet. Bedroevende kwaliteit dus, dit staat niet in verhouding met de 800 euro die het product kost.

Pluspunten

• Snel
  • Mooi scherm

Minpunten

• Bedroevende kwaliteit behuizing
  • Slechte service van Toshiba

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Toshiba Satellite L50-B-2G9?