Toshiba Satellite L50-B-1H5 - Reviews

Specificaties 15,6" • 1366x768 (WXGA Wide) • 750GB • Intel Core i5 - Bekijk alle specificaties
Kies andere uitvoering

Review door de redactie

Round-up - Basislaptop round-up: wat te kiezen onder de 600 euro

Wat is de beste laptop onder de zeshonderd euro? In deze round-up vergelijken we zeven laptops en kijken we bij welke fabrikant je de meeste waar voor je geld krijgt.

128    15 sep '14

Review - Toshiba L50-B: laptop met een duidelijk accent

Toshiba's Satellite L50-B is een relatief dunne 15,6"-laptop met een laag gewicht en dito prijs. We testten wat de laptop ons weet te bieden.

13    13 jul '14

Heb jij ook een Toshiba Satellite L50-B-1H5?