Specificaties 6GB GDDR5 • DP, DVI-D, DVI-I, HDMI - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Review - Titaantje: Nvidia's GTX 780

Nvidia's nieuwe GeForce GTX 780 moet met een op de Titan gebaseerde gpu de concurrentie het leven flink zuur maken. Tweakers heeft de kaart uitgebreid getest.

170    23 mei '13

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Boost9898 30 juni 2015

Asus STRIX-GTX780-OC-6GD5

Prachtige kaart, vooral als je gebruik maakt van Adobe Ray 3D tracing. Als je er 2 in SLI plaatst heb je scores die je kan vergelijken met een Titan X.

Pluspunten

• Goede koeling
  • Erg stil
  • Goede performance

Minpunten

• Een de dure kant voor wat hij bieden heeft

Stronkie 20 mei 2015

Asus STRIX-GTX780-OC-6GD5

Ik heb deze kaart nu sinds afgelopen zaterdag , makkelijke installatie en mijn games draaien als een trein.

Pluspunten

• Stevige kaart met Backplate , tegen doorbuigen
  • Stille Fan's
  • Uitstekende prestatie's

Minpunten

• Vrij lang.
  • Geen duidelijke instructies over bijvoorbeeld de LED's op de kaart zelf

marcel1 3 juli 2014

Asus STRIX-GTX780-OC-6GD5

In de benchmark zit hij tussen de gewone GTX 780 en de GTX 780ti in. Hij loopt dus net wat sneller Ik heb deze gekocht in plaats van de GTX 780ti omdat ik toch liever 6 GB werkgeheugen wil hebben. Vind ik meer toekomst gericht ivm de nieuwe 4k beelschermen.

Pluspunten

• werkgeheugen 6GB
  • Erg stil mooie platte koeler dus gelukkig geen 3slots.
  • uiterlijk het oog wil ook wat
  • snelle kaart

Minpunten

• De prijs.
  • Is toch weer een hoop geld.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Asus STRIX-GTX780-OC-6GD5?