Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
JukeboxBill 27 juni 2017 Product gekocht

Epson Perfection V550 Photo

De kwaliteit van de scans van 60 mm rolfilm is redelijk goed, maar verwacht niet dat je er vergrotingen op posterformaat mee kan laten printen. Als je alleen kleinbeeld wil scannen, kan je beter even verder kijken een specifieke filmscanner.

Pluspunten

• redelijk goede resultaten bij rolfilm

Minpunten

• matig geschikt voor kleinbeeld
  • software is niet erg praktisch
  • extra frames slecht verkrijgbaar

Snelheid zwart Score: 3
Features Score: 4
Scankwaliteit Score: 3
Snelheid kleur Score: 3

Jan LembrechtsNewbie 23 mei 2019 Product gekocht

Epson Perfection V550 Photo

Twee zaken zijn me positief opgevallen na de aankoop. De opstart instructies met CD waren zeer duidelijk en verliepen moeiteloos en de software stond na 5 minute op mijn bureaublad. Het scannen van mijn dia's was spannend want na 32 jaar kon ik mijn dochter van 1 maand digitaal aanschouwen.

Pluspunten

• stevig en veilig verpakt
  • duidelijke instructie

Minpunten

• het manipuleren van de dia's en scannen vraagt voorzichtigheid

alfonskbNewbie 9 september 2015

Epson Perfection V550 Photo

De kwaliteit van de scans is super en het automatisch verwijderen van krasjes en stof op negatieven met de Digital ICE functie werkt perfect. Je moet wel wat geduld hebben, want het scannen van 8 negatieven bij 4800dpi kost ca. 10-15 minuten. Super apparaat!

Pluspunten

• Scankwaliteit van negatieven
  • Scankwaliteit van foto's
  • Digital ICE werkt perfect

Minpunten

• Design
  • Scansnelheid

4Br0k3n3rr0r 10 juni 2015

Epson Perfection V550 Photo

Erg fijn product voor een goede prijs. In vergelijking met de V300 neemt hij wel meer ruimte in beslag (en is ook heel wat zwaarder), maar deze scant tenminste wél middenformaat. En hij is ook heel wat sneller!

Pluspunten

• Erg stevig gebouwd
  • Scant zeer snel
  • Is zeer stil

Minpunten

• Scanraampjes hadden iets robuuster en praktischer mogen zijn
  • Neemt enorm veel ruimte in beslag
  • 'Snapt' USB 3-poorten niet

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Epson Perfection V550 Photo?

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Wetenschap