Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Sandisk Extreme Pro SDHC/SDXC UHS-II Card Reader/Writer. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware.Info.

Review op Hardware.Info

10 card readers review: kaartlezen voor gevorderden

Een tijdje geleden publiceerden we een uitgebreide test van SD-geheugenkaartjes. Om de in dat artikel getoonde topsnelheden te behalen, heb je uiteraard ook een snelle cardreader nodig. Hardware.Info testte er 10.

Lees verder op Hardware.Info

Heb jij ook een Sandisk Extreme Pro SDHC/SDXC UHS-II Card Reader/Writer?

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim OnePlus 6 Battlefield V Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8