Specificaties 15,6" • 1920x1080 (Full HD) • 500GB • Intel Core i3 - Bekijk alle specificaties
Kies andere uitvoering

Review door de redactie

Round-up - Basislaptop round-up: wat te kiezen onder de 600 euro

Wat is de beste laptop onder de zeshonderd euro? In deze round-up vergelijken we zeven laptops en kijken we bij welke fabrikant je de meeste waar voor je geld krijgt.

128    15 sep '14

Review - Toshiba L50-B: laptop met een duidelijk accent

Toshiba's Satellite L50-B is een relatief dunne 15,6"-laptop met een laag gewicht en dito prijs. We testten wat de laptop ons weet te bieden.

13    13 jul '14

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
peter123 11 december 2014

Toshiba Satellite L50-B-180

Deze laptop heeft een fantastisch 1920x1080 IPS beeldscherm. Kleuren, contrast en helderheid zijn top. De behuizing, toetsenbord en touchpad zijn goed en de batterij gaat lang mee. De laptop is licht en niet groot.

Pluspunten

• 1080p IPS beeldscherm
  • Intel WiFi ac 5GHz
  • DVD+RW drive
  • Batterij gaat lang mee
  • De Intel 4400 GPU is snel
  • Mooie afwerking, goed toetstenbord en touchpad
  • Lapje als webcam aan is
  • i3 dual core met HT (4x1,7GHz) is zuinig met energie

Minpunten

• Trage 500Gb HD
  • Glanzend scherm
  • DTS surround software verpest het geluid

matjojo 1 juli 2015

Toshiba Satellite L50-B-180

de bouwkwaliteit is redelijk slecht, de koeling is goed geregeld, fan is bijna nooit te horen zelfs bij langdurige 100% CPU-load

Pluspunten

• snel(voor de prijs)
  • bang for buck
  • VGA en HDMI

Minpunten

• lage kwaliteit
  • niet robuust

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Toshiba Satellite L50-B-180?