sluiten

Onderzoek Tweakers

Naar het onderzoek

Lenovo Essential B5400 (MB824MB)

Specificaties 15,6" • 1366x768 (WXGA Wide) • 1TB • Intel Core i5 - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Review - Lenovo Essential B5400: Stevige laptop met mat scherm

Lenovo's Essential B5400-serie bestaat uit goedkope laptops met een strak, zakelijk uiterlijk en een mat scherm. Tweakers keek hoeveel waar de B5400 biedt voor je geld.

43    18 mei '14

Heb jij ook een Lenovo Essential B5400 (MB824MB)?