Specificaties 1TB 2.5" HDD met USB 3.0, Thunderbolt 1 - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 2.5
resink 9 februari 2015

G-Technology G-Drive Mobile with Thunderbolt 1TB Aluminium

Slank, bus-powered, dual interface (USB 3.0 en Thunderbolt). Apparaatje heeft geen heat-sink en wordt dus erg heet. Zo heet dat het bijna niet kan worden vastgepakt.

Pluspunten

• Slank, 'Apple design', bus-powered
  • Dual interface: USB 3.0 en Thunderbolt
  • HGST 1TB Travelstar 7K1000 HDD @ 7200RPM

Minpunten

• Slecht warmte-afvoer; mogelijk van invloed op duurzaamheid
  • Duur, mede door Thunderbolt

Mobiliteit Score: 5

Ben8Newbie 1 augustus 2017

G-Technology G-Drive Mobile with Thunderbolt 1TB Aluminium (Product gekocht)

Heb een wachtwoord ingevoerd maar ik weet deze niet meer ik kan nu mijn g-Tech g-drive 4tb niet meer gebruiken wie weet hoe ik opnieuw of er weer gebruik van kan maken?

Pluspunten

• Goed draaien

Minpunten

• Ik ben wachtwoord vergeten kan er niets meer mee

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een G-Technology G-Drive Mobile with Thunderbolt 1TB Aluminium?