Specificaties Bluetooth 4.0-dongle (15m) met USB 2.0-interface - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3
orlandosmitsNewbie 9 juli 2017

Trust Bluetooth 4.0 USB Adapter (Product gekocht)

Dit product gekocht voor het gebruik van mijn draadloze koptelefoon en ps4 controller op mijn pc met Windows 10. De installatie is Plug 'n Play, ik hoefde er alleen voor te zorgen dat mijn pc gevonden kon worden en daarna heb ik mijn koptelefoon plus controller kunnen koppelen en gebruiken.

Pluspunten

• Plug 'n Play
  • Koppelen werkt erg eenvoudig
  • Windows 10 Compatible

Minpunten

• Drivers vanuit Trust werken niet (goed)

tCC 22 oktober 2016

Trust Bluetooth 4.0 USB Adapter

Ik gebruik deze in combinatie met een Bose QuietComfort 35 op Windows 10 Anniversary Update, werkt gewoon plug & play zonder drivers te hoeven downloaden.

Pluspunten

• Plug and play, ook Windows 10 (build 1607)
  • Goede audio kwaliteit
  • Goedkoop

Minpunten

• Geen

LoticaNewbie 4 april 2016

Trust Bluetooth 4.0 USB Adapter

Apparaat werkt niet goed omdat er geen fatsoenlijke drivers voor windows zijn. Ook de kwaliteit van het geluid is bar slecht, terwijl de boxjes met snoer er aan geweldig geluid produceren. Laatste minpunt is het bereik, na 3 meter gaat de verbinding haperen... Terwijl 15m bereik beloofd wordt!

Pluspunten

• mooi klein

Minpunten

• slecht bereik
  • geen drivers voor windows
  • geen plugandplay

m45bjorn 23 oktober 2015

Trust Bluetooth 4.0 USB Adapter

Doet zijn werk voor een prima prijs. Op dit moment nog geen drivers voor Windows 10 beschikbaar.

Pluspunten

• Niet te duur
  • Klein formaat

Minpunten

• Geen drivers voor Windows 10
  • Bereik had beter gemogen

315485 14 september 2015

Trust Bluetooth 4.0 USB Adapter

Deze BT adapter werkt niet goed met de standaard software van Windows 8.1/10 (microfoon van headset wordt niet geactiveerd). edit 24/04/2016: inmiddels zijn er wel drivers voor Windows 10 die correct werken: https://www.broadcom.com/support/bluetooth

Pluspunten

• hardware kwaliteit is prima

Minpunten

• geen

Thijsbeer 13 juli 2015

Trust Bluetooth 4.0 USB Adapter

Fijne bluetooth USB adapter. Helaas krijg ik de bijbehorende drivers niet op mijn Windows 8.1 (en 10) computer ge´nstalleerd, waardoor ik alleen maar de standaard bluetooth drivers van Windows heb.

Pluspunten

• Bluetooth 4.0
  • Goede prijs

Minpunten

• Drivers werken niet
  • Bereik valt tegen

Driverkwaliteit Score: 1
DaanVerwaaij 31 maart 2015

Trust Bluetooth 4.0 USB Adapter

In de afgelopen paar jaar ben ik wat bluetooth betreft behoorlijk wat ervaring rijker geworden. Naast mijn laptop gebruik ik een headset en een Onkyo receiver die via bluetooth werken. Na 3 dagen prutsen en meermalen de setup draaien heb ik het werkend gekregen op mijn PC.

Pluspunten

• klein
  • goedkoop

Minpunten

• traag
  • communiceert slecht met de standaard-windows drivers

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Trust Bluetooth 4.0 USB Adapter?