€ 13,99
Specificaties Bluetooth 4.0-dongle (15m) met USB 2.0-interface - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3
Flons0503 29 juli 2021 Product gekocht

Trust Bluetooth 4.0 USB Adapter

Latency is bij mij heel snel al hoog en dan begint de lightbar van mijn PS4 controller via DS4Windows te knipperen om mij te waarschuwen. Dit terwijl ik nog geen halve meter van mijn dongle verwijderd ben. Met andere controllers hetzelfde probleem. Jammer.

Pluspunten

• Een van de goedkopere Bluetooth dongles

Minpunten

• Bereik

cliffpeelman 17 juli 2021 Product gekocht

Trust Bluetooth 4.0 USB Adapter

Ellendige Bluetooth drivers, in Win10 krijg ik het niet voor elkaar. Product met bluetooth 4.0 dat je anno 2021 aanschaft werkt niet op win10! Waardeloze rommel. Koop dit NIET! je kan beter 10/15euro opfrommelen en door het raam van je wagen smijten! Dit product is brol van het hoogste niveau!

Pluspunten

• Je tijd word gevuld als je jezelf verveeld.
  • Trust maakt de hardware, Ontwikkel zelf maar software...
  • door bovenstaande leer je weer wat bij uiteraard

Minpunten

• werkt niet op Win10
  • werkt niet op Catalina
  • het is weggegooid geld

Shakesbeer_NL 16 juli 2021 Product gekocht

Trust Bluetooth 4.0 USB Adapter

Gekocht voor een dualshock op PC. Werkt prima op windows 10. Wordt opgepikt als 'generic bluetooth radio' en is daarna te gebruiken met de ingebouwde windows 10 bluetooth instellingen.

Pluspunten

• Prima

revengeyo 31 maart 2021 Product gekocht

Trust Bluetooth 4.0 USB Adapter

Hij werkte niet onder Windows 10. Hij was niet plug en play. Na een hoop geklooi heb ik hem eindelijk werkend gekregen onder win 10 Je hoeft geen driver-te-downloaden Configuratiescherm- Apparaatbeheer -zoek je adapter -stuurprogramma-bijwerken- -op mijn computer zoeken- kiezen uit een lijst- Kies generic bluetooth device -KLAAR IS KEES!

Pluspunten

• Goedkoop
  • Werkt goed

Minpunten

• Niet plug and play

animalfonzNewbie 3 november 2019 Product gekocht

Trust Bluetooth 4.0 USB Adapter

specificaties goed maar plug en play ho maar, drivers bij trust ja tot windows 8.1 Koop de asus BT400 goedkoper en wel plug en play. Heb je de trust toch en je wilt hem aan de praat krijgen onder windows 10, download de driver van de asus bt400, en klaar

Pluspunten

• zat goed in de verpakking
  • beloofd veel op de verpakking

Minpunten

• geen plug & play onder window10
  • bij trust geen driver voor w10 te vinden
  • te duur voor wat het je aanbiedt

Pimmetjuuh 20 mei 2019 Product gekocht

Trust Bluetooth 4.0 USB Adapter

Gekocht voor mn PS4 controller, prima product, doet wat ie moet doen. Plugde hem eerst in een USB 2.0 poort, en deed het toen niet. Vervolgens in een 3.0 poort wel.

Pluspunten

• Doet z'n werk
  • Lekker klein
  • Plug & Play

Minpunten

• Deed het vreemd genoeg niet in een 2.0 poort

orlandosmits 9 juli 2017 Product gekocht

Trust Bluetooth 4.0 USB Adapter

Dit product gekocht voor het gebruik van mijn draadloze koptelefoon en ps4 controller op mijn pc met Windows 10. De installatie is Plug 'n Play, ik hoefde er alleen voor te zorgen dat mijn pc gevonden kon worden en daarna heb ik mijn koptelefoon plus controller kunnen koppelen en gebruiken.

Pluspunten

• Plug 'n Play
  • Koppelen werkt erg eenvoudig
  • Windows 10 Compatible

Minpunten

• Drivers vanuit Trust werken niet (goed)

tCC 22 oktober 2016

Trust Bluetooth 4.0 USB Adapter

Ik gebruik deze in combinatie met een Bose QuietComfort 35 op Windows 10 Anniversary Update, werkt gewoon plug & play zonder drivers te hoeven downloaden.

Pluspunten

• Plug and play, ook Windows 10 (build 1607)
  • Goede audio kwaliteit
  • Goedkoop

Minpunten

• Geen

LoticaNewbie 4 april 2016

Trust Bluetooth 4.0 USB Adapter

Apparaat werkt niet goed omdat er geen fatsoenlijke drivers voor windows zijn. Ook de kwaliteit van het geluid is bar slecht, terwijl de boxjes met snoer er aan geweldig geluid produceren. Laatste minpunt is het bereik, na 3 meter gaat de verbinding haperen... Terwijl 15m bereik beloofd wordt!

Pluspunten

• mooi klein

Minpunten

• slecht bereik
  • geen drivers voor windows
  • geen plugandplay

Anoniem: 478801Newbie 23 oktober 2015

Trust Bluetooth 4.0 USB Adapter

Doet zijn werk voor een prima prijs. Op dit moment nog geen drivers voor Windows 10 beschikbaar.

Pluspunten

• Niet te duur
  • Klein formaat

Minpunten

• Geen drivers voor Windows 10
  • Bereik had beter gemogen

Anoniem: 315485Newbie 14 september 2015

Trust Bluetooth 4.0 USB Adapter

Deze BT adapter werkt niet goed met de standaard software van Windows 8.1/10 (microfoon van headset wordt niet geactiveerd). edit 24/04/2016: inmiddels zijn er wel drivers voor Windows 10 die correct werken: https://www.broadcom.com/support/bluetooth

Pluspunten

• hardware kwaliteit is prima

Minpunten

• geen

Thijsbeer 13 juli 2015

Trust Bluetooth 4.0 USB Adapter

Fijne bluetooth USB adapter. Helaas krijg ik de bijbehorende drivers niet op mijn Windows 8.1 (en 10) computer geïnstalleerd, waardoor ik alleen maar de standaard bluetooth drivers van Windows heb.

Pluspunten

• Bluetooth 4.0
  • Goede prijs

Minpunten

• Drivers werken niet
  • Bereik valt tegen

Driverkwaliteit Score: 1
DaanVerwaaij 31 maart 2015

Trust Bluetooth 4.0 USB Adapter

In de afgelopen paar jaar ben ik wat bluetooth betreft behoorlijk wat ervaring rijker geworden. Naast mijn laptop gebruik ik een headset en een Onkyo receiver die via bluetooth werken. Na 3 dagen prutsen en meermalen de setup draaien heb ik het werkend gekregen op mijn PC.

Pluspunten

• klein
  • goedkoop

Minpunten

• traag
  • communiceert slecht met de standaard-windows drivers

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Trust Bluetooth 4.0 USB Adapter?