Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 2.5
Moffin 11 augustus 2018 Product gekocht

ZyXEL GS1100-24 24P

in 2013 deze switch gekocht en op 1 januari 2015 is de switch in gebruik genomen. De switch was bij aanschaf maar 6 tientjes, dus wat wil je ervan verwachten. Nu augustus 2018 is de switch ermee opgehouden.

Pluspunten

• Goedkoop

Minpunten

• Snel kapot
  • Unmanaged

dejong-itNewbie 26 mei 2016

ZyXEL GS1100-24 24P

Ik heb 2x de Zyxel GS1100-24 gekocht. Beide zijn inmiddels overleden. Ik kreeg levenslange garantie dus ruilen ze hem gratis om. Echter moet je wel steeds 20,- verzendkosten (naar Duitsland) betalen. Een nieuwe switch is na 3 maanden ook overleden. Dus al 3 defecte switches. Voor mij geen Zyxel meer!

Pluspunten

• lange garantie
  • Veel poorten
  • Stil

Minpunten

• Hoge verzendkosten bij garantie
  • Vaak defect
  • Unmanaged

A!rtime 5 december 2013

Features Score: 4

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een ZyXEL GS1100-24 24P?

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5