Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
sokolum01 10 november 2013

Parrot Zik (Zwart)

Pluspunten

• Mooi geluid (relatief gezien, voor mij beter dan wat ik had).
  • Werkt feilloos onder Android en iOS devices.
  • Noise Canceling werkt goed.
  • Opladen met Micro USB = overige functies blijven functioneren.
  • Niet meer zoeken naar de volume knopjes, door zijn eenvoudige swipe bediening.
  • Headset is ook te gebruiken wanneer de accu's leeg is.
  • Oplaadbare accu.
  • Microfoon voor het voeren van telefoon gesprekken.
  • Oorschelpen voelt comfortabel aan.

Minpunten

• Na het uigeven van 350.- euro mag je nog eens geld uitgeven voor een oplaad adapter...!!!
  • Na een aantal uren dragen voel je de hoofdband drukken op je hoofd.
  • Werkt onder Windows en osX niet goed, microfoon werkt gewoon niet.
  • Heel gevoelig voor vette vingers.
  • Bij gebruik van de audiokabel, schakelt Bluetooth niet uit.
  • Headset constructie dempt van zichzelf weinig geluid weg (daarin tegen werkt NC wel goed).
  • Lekt geluid wanneer je luid afspeelt.
  • Niet mogelijk om op het zelfde moment naar meerdere devices te verbinden (iPad en iPhone voor inkomende telefoon gesprekken).
  • Geen aptX.

Navigatiesoftware Score: 5

Jonno2014 27 juni 2014

Parrot Zik (Zwart)

De koptelefoon doet wat ie moet doen en dat is een zeer goede geluidsbelevenis bieden. Maar, deze koptelefoon kan met het innovatieve Touch paneel, de NC en de vele instellingen voor het geluid, je koptelefoon in haar geheel personaliseren!

Pluspunten

• Goed geluid
  • Veel geluisinstellingen om het helemaal op jezelf af te stemmen
  • Touch paneel heel innovatief en werkt perfect
  • Omschakelen van muziek luisten naar telefoongesprek werkt naadloos
  • Noise Cancelling werkt goed
  • Draagcomfort prima
  • Gaaf dat de muziek pauseert als je de hoodftelefoon afzet

Minpunten

• Na lang dragen/ophebben zweterig rond oren.
  • Geen oplader meegeleverd, maar heden ten dagen zijn er legio in het huishouden aanwezig die je kunt gebruiken.

fries1984 17 juni 2013

Parrot Zik (Zwart)

Pluspunten

• Geluid;
  • De mensen van Parrot beloven een "supersound" en laten we eerlijk zijn... dat mag ook wel gezien het bedrag wat je voor deze mooie koptelefoon betaald. Kritisch dat ik ben moet ik ook toegeven dat het geluid gewoon goed is, wel lijkt de koptelefoon erg veel bass te produceren.
  • De ZIK sluit je oor volledig af waardoor je praktisch geen last hebt van omgevingsgeluiden. Het deed me denken aan zo'n koptelefoon waarmee je vroeger zo'n piepjestest moest doen...heerlijk stil om je heen als je hem draagt!
  • Geluidsinstellingen en equalizer zijn erg uitgebreid en makkelijk in te stellen met de gratis app.
  • Ik ben zeer tevreden met deze aankoop en zou hem dan ook zeker aanraden op het moment dat jij opzoek bent naar een high-end koptelefoon. Het design kunnen veel fabrikanten een voorbeeld aan nemen.

Minpunten

• Geen L/R regelaar (dit kan natuurlijk ook via het device waarop je hem aansluit)
  • Sensors zijn leuk en soms handig alleen kun je ze niet uitschakelen, zo stopt mijn ZIK tijdelijk met afspelen van muziek als ik even gaap (best irritant). (update?)
  • Is de accu leeg dan merk je dit pas op het moment dat de bluetooth connectie stopt (lees: muziek stopt). Een waarschuwing-toon/ knipperend ledje zou handig zijn) (update?)

Wicky83Newbie 13 oktober 2013

Parrot Zik (Zwart)

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Design
  • Wireless
  • Touch Controls
  • Active Noise Cancellation
  • Handsfree telefoneren
  • Audio Suite app.

Minpunten

• Geen keuze in kleuren
  • Optie voor XLR / Jack 1/4" jack kabel voor DJ's

b0b1991 12 december 2018 Product gekocht

Parrot Zik (Zwart)

Na 6 jaar gebruik, min of meer door weer en wind, nog steeds in onwijs goede staat. De accu begint wel af te nemen en aan de rechter kant kraakt hij af en toe. Maar verder een van de beste draadloze headsets op de markt

Pluspunten

• Hoge bouwkwaliteit
  • Goed geluid
  • Touch panel
  • App
  • Materialen
  • Draag comfort
  • Goed bereik

Minpunten

• Lage accuduur

dfeldbrugge 14 juli 2014

Parrot Zik (Zwart)

De koptelefoon heb ik nu 2 weken in gebruik. Het geluid is super. Ook de Lou Reed tuning is echt goed. Wel merk ik dat bellen en fietsen met de koptelefoon op niet echt goed is.

Pluspunten

• Topkwaliteit geluid
  • Goede ruisonderdrukking
  • Mooi design
  • Super afwerking

Minpunten

• Kwaliteit microfoon matig
  • Microfoon heeft geen NC waardoor bellen en fietsen niet mogelijk is
  • Schelpen voelen wat losjes
  • Spotify via Macbook bediening alleen met een hack
  • Wisselen tussen apparaten gaat wat omslachtig
  • Snel vlekken op de schelpen

Jorno33 2 mei 2014

Navigatiesoftware Score: 4

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Parrot Zik (Zwart)?