1 review

D-Link Cloud Gigabit Router N600 (DIR-826L)

Niet beschikbaar
Specificaties WiFi-n • 4-poorts switch (max 1Gbps) - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de D-Link Cloud Gigabit Router N600 (DIR-826L). Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Master_duck 28 september 2013

D-Link Cloud Gigabit Router N600 (DIR-826L)

Pluspunten

• Gigabit netwerk
  • 2.4 en 5Ghz tegelijk
  • gasten netwerk wireless.
  • wan to lan prestaties
  • prijs
  • beheer app voor je tablet of telefoon (IOS en androïde)

Minpunten

• behuizing van plastic en licht
  • beheerbaarheid voor de geavanceerde functies.
  • AC wireless netwerk standaard geen ondersteuning
  • Draad loos bereik kan tegen vallen zie verdere test en reviews op internet(voor in mijn geval voldoet het wireless gedeelte prima)

Beheerbaarheid Score: 3
WLAN-bereik Score: 3

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een D-Link Cloud Gigabit Router N600 (DIR-826L)?