Lexar Professional USB 3.0 Dual-Slot Reader - Reviews

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Burns 7 december 2012

Lexar Professional USB 3.0 Dual-Slot Reader

Pluspunten

• Snelheid van lezen, ongeveer 75 megabyte lezen per seconde in Windows 8 met een sandisk extreme compact flash. Met een Sandisk Extreme SD (max 45 MB), haal ik qua lezen ongeveer 41 megabyte per seconde. Dat is dus vrijwel gelijk aan het theoretisch maximum van de kaart zelf.
  • Geen drivers nodig
  • Gratis filmware update beschikbaar voor upgrade naar UDMA 7.

Minpunten

• In Nederland relatief duur (40 euro). Amazon.de levert onder de 30 euro binnen 3 dagen thuis. Ik heb er zelf een transcend PCI-express USB kaart gekocht voor 12 euro (in NL +- 20 euro).
  • Relatief kort snoer bijgeleverd, 1 meter. Had wat mij betreft wel 1.5 meter mogen zijn.Is uiteraard wel usb 3 snoer.

uname -r 6 december 2012

Lexar Professional USB 3.0 Dual-Slot Reader

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Lexar Professional USB 3.0 Dual-Slot Reader?