€ 289,-

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
MyrdhinM 8 augustus 2013

Yamaha NS-555 (Zwart)

Je kunt van geluk spreken dat je voorbij deze luidsprekers bent gekomen. Om een aanzienlijke mate van verbetering boven de NS-555 te krijgen moet je ongeveer vijf keer de hoeveelheid euro's investeren.

Pluspunten

• Naast het piekfijne frequentiebereik in de midden en hoge tonen, heeft het een denderende bass, wanneer ik die hard zet trilt boven het kopje van mijn nachtkastje. Een betere bass dan menig subwoofer (dit wordt tevens beter wanneer ze ouder worden).
  • Geweldig uiterlijk. Deze set siert je kamer op een stoere manier zonder grill en op een elegante manier met grill.
  • Stevig. Gemaakt van puur hardhout wegen ze 20kg per stuk en zijn stevig, stabiel en onbreekbaar.
  • Het set is uit te breiden met center en book shelve speakers

Minpunten

• Groot en zwaar, maar dat is al snel onvermijdelijk bij goede zuilspeakers. Als je wat minder wilt qua omvang, gewicht en prijs, begin dan met deze book shelve speakers: Yamaha NS-333

Muziekweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 5
Basweergave Score: 5
Mid- en hoogweergave Score: 5

Layon 21 november 2020 Product geleend

Yamaha NS-555 (Zwart)

Door alle positieve reacties speciaal naar een winkel gereisd die deze verkocht. Maar van alle speaker die ik getest heb was deze veruit de minste. Staatje niet blind op reviews en ga zelf luisteren!

Pluspunten

• Het is maar waar je mee vergelijkt, maar ik zou deze nooit aanraden

Minpunten

• Zeer onaantrekkelijk geluid
  • Niet hifi waardig

radioloo 3 mei 2016

Yamaha NS-555 (Zwart)

Geluid: overtuigend met zeer goede basweergave, ook bij laag volume. Getest met veel soorten muziek. Deze speakers verwerken het fantastisch Als driver gebruik ik een Marantz M-CR611 klasse D netwerktuner/mediaspeler die bi-wired is aangesloten. 2 x 60W per speaker, dit lijkt weinig maar "stookt" mijn kamer heel goed vervormingsloos vol.

Pluspunten

• Prachtige meubelstukken, goed afgewerkt in "pianozwart"
  • Veel waar voor je geld
  • De pootjes zorgen voor zeer stabiele plaatsing.
  • Veel ruimte voor het aansluiten van dikke kabels

Minpunten

• Groot, zijn duidelijk aanwezig (maar dat weet je als je zuilen koopt)
  • beetje jammer dat de aansluitingen halverwege de speakers zitten, dit maakt wegwerken van de aansluitkabels wat ongemakkelijk.

chrisborst 3 juni 2015

Yamaha NS-555 (Zwart)

Erg mooie speakers qua uiterlijk. En erg mooi geluid.

Pluspunten

• Mooie afwerking
  • Goed geluid
  • De prijs, 195 voor een erg goed klinkende 3-weg speaker

Minpunten

• Voor deze prijs mag je eigenlijk niet klagen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Yamaha NS-555 (Zwart)?