Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Creative Aurvana Live! (Zwart). Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
eeltje 20 december 2019 Product gekocht

Creative Aurvana Live! (Zwart)

oogt kwetsbaar en goedkoop maar komt zeer goed geluid uit. vergeet vaak dat ik me sennheiser hd 5xx niet op heb en wanneer ik iets wil pakken trek ik de usb-dac mee ivm kortere kabel van de CAL. binnewerk is zelfde als Denon AH-D1001 me favo pc headphone

Pluspunten

• comfortabel
  • zeer mooi geluid voor trance
  • bass

Minpunten

• voelt kwetsbaar aan
  • snoer niet te vervangen
  • kort kabel

webd 5 oktober 2017 Product gekocht

Creative Aurvana Live! (Zwart)

Helemaal met de voorgaande review eens. Een absolute aanrader, met hetzelfde binnenwerk als de vele malen duurdere Denon AH-D1001

Pluspunten

• Prijs / Kwaliteit
  • Comfortabel

Minpunten

• Kabel uit zowel linker- als rechterkant

Pastapipo 11 juli 2016

Creative Aurvana Live! (Zwart)

Jaren geleden gekocht, maar nog steeds een hele fijne koptelefoon. Levendig en plezierig geluid. Bass en hoge tonen geaccentueerd zonder dat het midden weggevaagd wordt. Door de zware bass misschien minder geschikt voor klassieke muziek. Een hele goede beginners koptelefoon, koning in zijn prijsklasse.

Pluspunten

• Prijs/Kwaliteit
  • Levendig geluid
  • Zeer voordelig (50 euro).
  • Makkelijk aan te drijven.
  • Goede isolatie.
  • Licht en comfortabel.
  • Duurzaam.

Minpunten

• Niet de meest heldere koptelefoon.
  • Niet opvouwbaar

moret14 25 februari 2014

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Creative Aurvana Live! (Zwart)?