1 review

HP Victus 16-d0545nd

Specificaties 16,1" • 1920x1080 • 1TB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
jeroenvtec 13 september 2021 Product gekocht

HP Victus 16-d0545nd

Dit is echt een fijne laptop met deze specs, persoonlijk vind ik hem een stuk beter dan de AMD variant. Out of de box is deze sneller en heeft pcie 4, waar 7000mbs read niet vreemd is. Werkt heerlijk. 2de slot aka raid moet ik nog proberen.

Pluspunten

• pcie 4
  • pcie 4 1tb disk
  • snelle cpu
  • fijn scherm
  • kaart lezer
  • redelijk stil

Minpunten

• keyboard backlight is on or off
  • omen software kinderachtig

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een HP Victus 16-d0545nd?