Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
EvilisMe 17 september 2021 Product gekocht

Lenovo Yoga Slim 7 Pro 14ACH5 (82MS001TMH)

Ik heb de laptop voornamelijk om te videoediten, documenten te typen en om soms een spelletje te spelen, ik kom werkelijk niets te kort. De batterijduur is ook formidable, vergelijkbaar met de duur van je telefoonbatterij. Scherm is mooi maar buiten niet te zien, Touchscreen zou een mooie upgrade zijn.

Pluspunten

• Licht
  • Goed beeld
  • Performance
  • Batterijduur
  • Geweldig keyboard

Minpunten

• Geen Touchscreen
  • Screen Brightness

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Lenovo Yoga Slim 7 Pro 14ACH5 (82MS001TMH)?