Niet beschikbaar

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5

Secretlab Omega 2020 Series SoftWeave Fabric Charcoal Blue

De Secretlab Omega gamingstoel, een gamingstoel met een comfortabel zitgemak. Je moet er wel even aan wennen als je het niet gewoon bent, maar eens je de vele instelmogelijkheden optimaal hebt gezet, een stoel waar je gerust hele dagen op kunt zitten om te werken.

Pluspunten

• Zitcomfort
  • Instelmogelijkheden
  • Hoofd en lenden steun
  • Veel varianten beschikbaar

Minpunten

• Beetje speling op het kantelpunt
  • Plastiek wieltjes
  • Verlengde garantie enkel mogelijk als je social media hebt

Secretlab Omega 2020 Series SoftWeave Fabric Charcoal Blue

Voor het mee doen aan het Testpannel heb ik recentelijk een DXRacer FORMULA Gaming Chair aangeschaft tijdens Covid tijd om gewoon thuis beter te kunnen werken. Ik mag zeggen dat ik vrij blij ben met de Secret labs en nu mijn standaard stoel is.

Pluspunten

• assemblage
  • fabric
  • comfertable
  • Armleuningen hoge instelbaarheid

Minpunten

• lambarsupport
  • garantie verlening methodiek

jvkollenburg 13 december 2021 Product gekocht

Secretlab Omega 2020 Series SoftWeave Fabric Charcoal Blue

Verstelbaarheid: hoogte, kantelfunctie stoel, kantelfunctie rugleuning, 4D verstelbare armsteunen. Hiermee kun je afstellen dat je in een perfecte 90-90 graden hoek zit, dus zo recht mogelijk. Deze stoel kan zowel als goede kantoorstoel en als goede gamingstoel functioneren.

Pluspunten

• Instelbaarheid
  • Kwaliteit materialen erg goed
  • Gecertificeerd
  • Verpakking en instructie

Minpunten

• Bezorging kan soms langer duren

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Secretlab Omega 2020 Series SoftWeave Fabric Charcoal Blue?