Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3
Toon reviews van:
hrigteri 5 november 2021 Product geleend
De reviewer heeft dit product te leen gekregen voor het schrijven van deze review.hrigteri schreef afgelopen jaar 11 reviews, waarvan 45% gesponsord.

LG 55NANO756PA Zwart

Deze LG is geen premium TV, maar een betaalbaar 4K model met LCD backlight. Kijkhoek is vrij slecht, geluidskwaliteit is veel beter dan je zou verwachten van een platte TV. 50Hz scherm, wel met HDR10 UHD. Lees verder voor meer details.

Pluspunten

• 4K UHD HDR10
  • Geluid is beter dan verwacht
  • Filmmaker mode
  • Prijs-kwaliteit verhouding
  • WebOS Smart
  • Handige smart-remote
  • HDMI-herkenning

Minpunten

• 50Hz / 60Hz
  • Kijkhoek vrij slecht
  • 3x HDMI 2.0

Inbrandgevoeligheid Score: 5

temp00 21 april 2022 Product gekocht

LG 43NANO756PA Zwart

Prima TV maar het ontbreken van (essentiële) knoppen op de afstandsbediening is voor mij een afknapper.

Pluspunten

• DivX
  • Twitch

Minpunten

• Afstandsbediening

Baileys 31 december 2021 Product gekocht

LG 86NANO756PA Zwart

Ik ben zeer tevreden met de LG 86NANO756PA. Hiervoor had ik een Samsung 55 inch tv (Samsung UE55HU7500) en dan is de overstap naar een 86 inch wel erg wennen. Ik heb bewust voor dit grote model gekozen omdat deze betere specificaties heeft ten opzichte van de kleinere NANO756PA modellen.

Pluspunten

• prijs
  • beeldkwaliteit
  • snel

Minpunten

• niet heel slank

Inbrandgevoeligheid Score: 5

Quinten2005 9 januari 2022 Product gekocht

Geweldig!

Pluspunten

• Mooi beeld

Minpunten

• Aparte pootjes

Manzara 5 januari 2022 Product gekocht

LG 86NANO756PA Zwart

Dit product is echt een instap model. Een simpele LCD scherm met basic kleur weergave. Ik zou doorsparen voor een klasse hoger. Mijn 7 jaar oude 4k LG heeft beter beeld. In de corona tijd gekocht en linea directa terug gestuurd. Waardeloos beeld.

Pluspunten

Minpunten

• Slechte kleur weergave
  • Plastic omhulsel
  • Oogt goedkoop

davidvl82 4 november 2021 Product gekocht

LG 43NANO756PR Zwart

Gekocht november 2021 voor €460 bij Makro. Erg goede prijs-kwaliteitverhouding. Wij vinden hem heel intuïtief en snel en hij geeft mooi beeld. Heeft goede apps voor Netflix, Disney+, YouTube en NLZiet. Volgens reviews is hij wankel op zijn pootjes en dat klopt; dus beter geen loslopende huisdieren of kleine kinderen.

Pluspunten

• Prima slaapkamer TV
  • Magic remote zit erbij en werkt heel fijn
  • Bedraad en/of WiFi connectiviteit
  • Makkelijke installatie

Minpunten

• Beetje wankel, dus kijk uit met loslopende huisdieren en kleine kinderen

Interceptor101 14 oktober 2021 Product gekocht

LG 55NANO756PA Zwart

Extreem slecht! Contrast, inkijkhoeken, donker (grijs dus) en zelfs bouwkwaliteit (kast afdichting, pootjes) zeer slecht.

Pluspunten

• Geluid niet zo erbarmelijk als verwacht

Minpunten

• grijs/blauwe gloed
  • slecht contrast
  • 20 graden inkijkhoek is al half verlicht beeld
  • donkere scenes zijn haast onzichtbaar
  • bouwkwaliteit aluminium kast; sluit niet aan
  • pootjes wel heel erg fragiel

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een LG 43NANO756PA Zwart?