€ 69,-
Specificaties In-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Rolfstone Nova Sport (Zwart). Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
bartlijdsman 11 april 2021 Product gekregen

Rolfstone Nova Sport (Zwart)

Oortjes gemaakt met sporters in het hoofd. Niks meer, niks minder. Check de video voor de volledige review!

Pluspunten

• Blijven erg goed zitten
  • Eenvoudig te bedienen

Minpunten

• Bas is erg aangezet

NickvB 11 oktober 2022 Product gekocht

Rolfstone Nova Sport (Zwart)

Ik zocht oordopjes waarmee ik kan sporten en die niet uitvielen op de loopband. Door het fantastische design blijven ze ook echt super zitten. Ik kan hardlopen zonder me druk te maken dat de oordopjes uitvallen. Geluid en verbinden gaat erg goed. Zeer tevreden met dit product!

Pluspunten

• Oordopjes verbinden direct als case open gaat
  • Blijven verbazingwekkend goed zitten
  • Geluidskwaliteit
  • Stijlvol dopje
  • Touch control

Minpunten

• Kan na 1-1.5 uur minder comfortabel worden
  • Veel bass

WunburraNewbie 8 maart 2022 Product gekocht

Rolfstone Nova Sport (Zwart)

Review Rolfstone Nova Sport oortjes.

Pluspunten

• Geluid
  • Draagcomfort
  • Bediening

Minpunten

• Nog geen

Defkes 22 augustus 2022 Product gekocht

Rolfstone Nova Sport (Zwart)

Oortjes blijven goed zitten en geen last van de wind bij het rijden op E-bike of mountainbike. Had het product gekocht van Rolfstone via bol.com en zag twee dagen later dat die plots 10 EUR goedkoper stond. Verkoper gecontacteerd en prijsverschil werd mooi verrekend met een bol.com giftcard

Pluspunten

• Blijven goed zitten
  • Water en vocht bestedig
  • Goede service

Minpunten

• Geen

Masterlans 28 juni 2022 Product gekocht

Rolfstone Nova Sport (Zwart)

Snel geleverd via de eigen webshop. Goed verpakt, duidelijke handleiding. Meteen verbinding met mijn GSM (S20+). Geluid op zich goed maar voor mij iets teveel bas (voor sommigen juist een voordeel verwacht ik), dit heb ik met de equalizer wat omlaag gedraaid. Voelt kwalitatief goed.

Pluspunten

• Werkt goed, snel verbinding
  • Dopjes sluiten goed af
  • Ook bij beweging blijven de dopjes goed zitten

Minpunten

• Bas nogal aanwezig (iets teveel naar mijn smaak)

Cor_korvingNewbie 3 september 2021 Product gekocht

Rolfstone Nova Sport (Zwart)

Oordopjes mooie bas en ideaal voor sport omdat oordopjes goed klemmen Had een probleem. Binnen no time nieuwe set toegestuurd gekregen Super service

Pluspunten

• Uitstekend geluid
  • Water en vocht bestedig
  • Goed geluid met goede bas
  • Voldoende reserve rubbertje voor in oor
  • Goede service en nazorg
  • Goede prijs
  • Must bij sporten

Minpunten

• Geen

TinovdvenNewbie 8 juni 2021 Product gekocht

Rolfstone Nova Sport (Zwart)

Eerste bluetooth/draadloze oortjes en dit concept bevalt mij goed. Zitten zeer goed in je oor en zien er niet raar uit. Goede prijs/kwaliteit naar mijn inziens. Geen noisecancelling maar dat verwacht ik ook niet bij deze prijs, door de goede fit in je oor heb je minimaal last van omgevingsgeluid.

Pluspunten

• Zware bass
  • Blijven zeer goed in je oor
  • Verbind snel via bluetooth

Minpunten

• Minder heldere hoge/midden tonen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Rolfstone Nova Sport (Zwart)?