1 review

Panasonic TX-55HZW1004

Specificaties 55" • Ultra HD • OLED • HDR • 4 tuners - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Peter Gibbons 1 november 2020 Product gekocht

Panasonic TX-55HZW1004

Ik zocht een OLED-TV met goed beeld, geluid en instellingen, de apps zijn voor mij van minder belang, dat kan je ook met bijvoorbeeld een chromecast toevoegen.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Goed geluid
  • Kwaliteit netflix en youtube apps
  • Dolby Vision
  • HDR10+

Minpunten

• Geen Disney+ app

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Panasonic TX-55HZW1004?