Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Ceremco 10 maart 2021 Product gekocht

Seagate SkyHawk Surveillance, 4TB (ST4000VX007)

Gekocht in 2016, gebruikt als opslag voor documenten, games en downloads in mijn dagelijkse pc. Zeer goeie prijs en kwaliteit Nu na 4-5 jaar kan nauwelijks degradatie te zien. (zie afbeelding)

Pluspunten

• betrouwbaar
  • stil
  • snel voor een harde schijf

Minpunten

• geen

StraightOn.NL 26 maart 2019 Product gekocht

Seagate SkyHawk Surveillance, 8TB (ST8000VX0022)

Gekocht voor mijn DS214Play. Ik heb nog geen uitgebreide ervaringen met de schijven. Vreemd is wel dat ze bijzonder veel geluid maken (tov de WD Reds die eerst in mijn NAS zaten), ze zoemen en ze maken ouderwetse io/zoekgeluiden. Niet erg voor mijn NAS, maar niet geschikt voor woonkamer/bureau toepassingen

Pluspunten

• ze werken

Minpunten

• Geluid

JJCP Trading 13 december 2018 Product gekocht

Seagate SkyHawk Surveillance, 8TB (ST8000VX0022)

uitstekende schijf voor gebruik in een camara-recorder voor beveiliging. stil, betrouwbaar, energiezuinig! Doet wat hij moet doen.

Pluspunten

• stil
  • stabiel
  • geen frames drops

Minpunten

• geen

Puremonk 11 mei 2018 Product gekocht

Seagate SkyHawk Surveillance, 4TB (ST4000VX007)

Ik heb de schijf gekocht voor zijn prijs, snelheid en grootte. Ik gebruik de HDD nu 4 maanden en ben tot de conclusie gekomen dat hij toch niet geschikt is voor een stille PC. De schijf maakt regelmatig rare geluidjes of zoemt best zwaar.

Pluspunten

• Snelheid

Minpunten

• Geluid

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Seagate SkyHawk Surveillance, 6TB (ST6000VX001-DC)?