Review door de redactie

Review - Samsung The Frame - Ook mooi als hij uitstaat

The Frame van Samsung is een tv die niet alleen mooi moet zijn als hij aanstaat, maar ook als een schilderij aan de muur in zijn omgeving moet opgaan wanneer hij niet wordt gebruikt. Wij testen de 55-inchversie van deze artistieke televisie.

358 31 jan '21

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 2
Niek432Newbie 30 november 2020 Product gekocht

Samsung The Frame QLED (2020) 32" (Full HD) Wit, Zwart

Na installeren waren er direct lichtvlekken (light bleed) te zien. Van de afstandbediening werkte enkele knoppen niet. Direct retour gegaan, had bewust voor een A merk gekozen maar daar heb ik spijt van.

Pluspunten

• Design

Minpunten

• Kwaliteit

Maurice62Newbie 16 september 2020 Product gekocht

Samsung The Frame QLED (2020) 32" (Full HD) Wit, Zwart

Prima TV. Toch ontevreden. Bij levering zaten geen "Frame" lijstjes. Daarvoor moest ik een account aanmaken bij Samsung. Sindsdien meldingen dat ik niet in aanmerking kom voor deze "actie". Ook de medewerker van de winkel heeft het 2x geprobeerd. Met hetzelfde resultaat. Ik ben er helemaal klaar mee.

Pluspunten

• Goede kwaliteit TV

Minpunten

• Frame geleverd krijgen lukt mij niet door gedoe met Samsung account

QQ2 27 juni 2020 Product gekocht

Samsung The Frame QLED (2020) 32" (Full HD) Wit, Zwart

Beste (prijs/kwaliteit) digitale photoframe met een berg aan niggles en half leugens van marketing. Zo is de voet waarop de de TV staat niet verstelbaar zoals geïmpliceerd maar kan hij in standen vastgeschroefd worden. Je kan dus tussen de standen wisselen zoals geadverteerd maar alleen met behulp van een schroevendraaier

Pluspunten

• Beeldkwaliteit is goed
  • Maat passe-partout in te stellen afhankelijk van foto (bij Meurals is bij bijvoorbeeld vast)
  • 32" voor 600 is groot en relatief goedkoop in digitaal photoframe land
  • Gaat automatisch uit bij gebrek aan omgevingslicht of na 4 uur inactiviteit
  • Scherm intensiteit en kleur kalibreert zichtzelf op omgevingslicht
  • Standaard zwarte frame/bezel heeft galerij uitstraling
  • Eerste aanvullende frame is gratis en daarmee makkelijker in ene kamer te plaatsen dan bijvoorbeeld de meural

Minpunten

• Kijkhoek is wel beperkt, snel donkerderr
  • App is een drama (hoe een foto verwijderen is bijvoorbeeld niet te vinden)
  • Handleiding incompleet (hoe een foto verwijderen staat er niet in)
  • maar niet weer automatisch aan... (ook niet met timer of zo)
  • verplichte Samsung online diensten zijn een doolhof en voegen weinig toe
  • niet te verwijderen mee geïnstalleerde apps die een behoorlijks tuk van de storage in beslag nemen
  • Geen foto "playlists' dus al je foto's komen altijd voorbij (meeste Photoframes doen dit beter)

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung The Frame QLED (2020) 32" (Full HD) Wit, Zwart?