Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
stijnos1991 28 mei 2020 Product gekocht

QCY T5 (Zwart)

Prima oordopjes voor een uitstekende prijs!

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Geluidskwaliteit
  • Eenvoud

Minpunten

• Touch controls

MrWilliams 16 september 2020 Product gekocht

QCY T5 (Zwart)

Waar voor je geld! Lichte oordopjes die doen wat ze beloven. Goede geluidskwaliteit en goede pasvorm.

Pluspunten

• "plug" & play
  • goede geluidskwaliteit
  • goedkoop

Minpunten

• Geen volume bediening

jukman 14 augustus 2020 Product gekocht

QCY T5 (Zwart)

Geluidskwaliteit, draaggemak, robuuste lader, makkelijk te pairen. Echter, er zit een heel vervelende latency in (icm mijn OnePlus 6) Daarbij is de touchbediening afschuwelijk. Werkt meer niet dan wel; ik heb echt van alles geprobeerd. Ik heb ze na een dag al teruggestuurd. Jammer; de prijs is dik in orde

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Robuust
  • Makkelijk te pairen

Minpunten

• Latency OnePlus 6 icm netflix
  • Zeer slechte bediening

VinceLW 9 september 2020 Product gekocht

QCY T5 (Zwart)

Voor € 25 topgeluid. Maar de bediening is vaag en de dopjes reageren daar slecht op. De oplader voelt degelijk en de magneten houden de dopjes prima op de plek in de oplader. Ik hoor vrijwel geen vertraging (icm iPhone, iPad en Macbook), dus ook films kijken gaat prima.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Zitten prettig
  • Goede prijs

Minpunten

• Touch bediening is slecht en vaag
  • Geen volume bediening mogelijk

EcoR 8 september 2020 Product gekocht

QCY T5 (Zwart)

Prima goedkope TWS oordopjes die goed blijven zitten en makkelijk in en uit te halen zijn. Touch controls zijn niet fantastisch maar werken op zich wel. Geluidskwaliteit is erg goed voor de prijs. Prima bas en midden. Hoog is iets schel, maar met EQ is dat goed aan te passen.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Draagcomfort

Minpunten

• Touch controls niet altijd even goed
  • Latency hoog bij video kijken, ook in game modus

LucienS 28 juli 2020 Product gekocht

QCY T5 (Zwart)

Unbelievable! Aanvankelijk aangeschaft voor onze jongste dochter. Uiteraard moet papa testen. Wauw, vallen zelfs tijdens de hond uitlaten niet uit mijn oren. De geluidskwaliteit overstijgt mijn bedrade sony over ear. Vandaag 3 bijbesteld voor de rest van het gezin.

Pluspunten

• goed geluid
  • fijne pasvorm
  • gunstig geprijsd icm

Minpunten

• ingewikkelde touch bediening

danielsondepina 31 mei 2020 Product gekocht

QCY T5 (Zwart)

Gekocht nadat mijn tiener dochter, bleef zeuren om veel te dure apple in ears. Fantastiche in-ears voor het geld, geschrokken van de goede kwaliteit. Mooie laag weergave, goede heldere tonen zonder schel te klinken. Ik had namelijk niet veel verwachtingen voor 17.95!! Ik heb meteen een setje vor mezelf besteld.

• Bouwkwaliteit
  • Lage tonen

Minpunten

• Touch knopen
  • Niet zichbaar waar touchsensor zit

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een QCY T5 (Zwart)?

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite