Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3
gchassinklNewbie 11 december 2020 Product gekocht

CUBOT KingKong Mini Oranje, Zwart

Gezocht naar een kleine telefoon van onder de 250 euro. Met mijn telefoon gebruik- bellen, mailen, Whatsappen, nieuws browsen, podcasts luisteren en navigeren - gaat het apparaatje net een dag mee. Voelt stevig aan, gps reageert goed. Camera is minder dan mijn vorige telefoon (moto g5), focussed ook trager.

Pluspunten

• Klein
  • Robuust gebouwd
  • Snel genoeg
  • Genoeg geheugen
  • Scherm helder

Minpunten

• Batterijduur (van mij had de telefoon twee keer zo dik met een twee keer zo zware batterij mogen worden uitgevoerd)
  • Camera had iets scherper mogen zijn met snellere focus
  • Geen 3.5 mm aansluiting

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een CUBOT KingKong Mini Rood, Zwart?

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite