Alienware AW3420DW Zwart

Specificaties 34,1" • 3440x1440 • 120Hz • Nano IPS • 2ms - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
SIMEUKER 20 december 2020 Product gekocht

Alienware AW3420DW Zwart

Schitterende monitor met beperkte backlight bleed, een gsync module en mooie kleurweergave. Heb wel wat moeten tweaken en ondertussen een SpyderX besteld om te calibreren. Ben er erg blij mee. Had hem vergeleken met de LG 34GN850-B, die toch wat minder aangenaam voelde door de freesync.

Pluspunten

• Gsync module
  • Kleurweergave
  • Bouwkwaliteit
  • Dell garantie (3j)

Minpunten

• 120hz
  • Ietwat verouderd paneel tov nieuwere schermen

Watcharaphon 13 juni 2020 Product gekocht

Alienware AW3420DW Zwart

Goede bouwkwaliteit, mooie kleuren na calibratie, ultrawide gaming en films experience, makkelijk te bedienen. Nadeel: De monitor heeft backlight bleed en glow in elke hoek van het scherm, maar bij 35% helderheid is dit bijna niet te zien.

Pluspunten

• Goede bouwkwaliteit
  • Mooie scherm
  • G sync, native 120hz en 2ms response time
  • Ultrawide ervaring
  • Makkelijk bediening

Minpunten

• flinke prijs
  • Niet eens hdmi kabels meegeleverd voor bijv, mijn ps4 aansluiten
  • Mooie led verlichting, maar voor mij niet nodig en staat het altijd uit
  • Backlight bleed en ips glow in elke hoek van het scherm

RoW88 7 juni 2020 Product gekocht

Alienware AW3420DW Zwart

Hiervoor de AW3418 gehad, na enkele dagen teruggebracht. De AW3420DW is absoluut de extra centen waard.

Pluspunten

• Veel en veel betere kleuren.
  • Je merkt de 2ms minder en 120hz native
  • Hij wordt minder warm! De 3418 is een kachel!
  • Betere bouwkwaliteit. De 3418 kraakt en piept
  • OSD presets knoppen zijn goed!

Minpunten

• Duur, maar dat is subjectief.

SnigeNewbie 3 juni 2020 Product gekocht

Alienware AW3420DW Zwart

Deze monitor voldoet niet aan de verwachtingen. De kleuren zijn flets en als ik g-sync opzet krijg ik flickeringen in mijn scherm. Dit is niet de high-end monitor die ik verwachtte en ik ga hem dan ook terugsturen.

Pluspunten

• goed formaat om te gamen

Minpunten

• Fletse kleuren
  • Screen flickering
  • Geen geluid
  • 120 Hz enkel via overclocking
  • Poot staat in de weg

ingmarkroonNewbie 22 mei 2020 Product gekocht

Alienware AW3420DW Zwart

De monitor bevalt erg goed. Ik gebruik hem met name voor simulatoren. Deze ultrawide monitor heeft native Gsync, wat veel recente alternatieven zoals de LG 34GK950F niet hebben. Hiervoor meerdere keren een Acer X34p uitgeprobeerd maar steeds met kwaliteitsproblemen (uniformiteit). Het blijft een panel lottery met curved ultrawide gaming monitors.

Pluspunten

• Hoogwaardige bouwkwaliteit
  • Geen IPS glow
  • Kleuren zijn zeer nauwkeurig (IPS)
  • Uniformiteit
  • Native Gsync

Minpunten

• Prijs is hoog, maar dat mag je verwachten van een high-end monitor

rick_mbNewbie 20 mei 2020 Product gekocht

Alienware AW3420DW Zwart

Fantastisch scherm, uitstekende bouwkwaliteit, top kijkhoeken en prima kleuren (wel even kalibreren) voor een pittige prijs. Na 2 keer een LG 34GK950F retour te hebben gestuurd vanwege allerlei hardware issues las ik online over de uitstekende bouwkwaliteit van de iets duurdere AW3420DW, geen moment spijt van gehad!

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • IPS (met minimale IPS glow)
  • Dell Support
  • G-Sync
  • RGB

• Maximaal 120hz
  • Geen HDR

LuministNewbie 30 april 2020 Product gekocht

Alienware AW3420DW Zwart

Veel 27 inch ips monitoren besteld maar altijd was het met te veel glow of bleeding. Ik kwam van een 1080p TN paneel af en kreeg bij 27 inch monitors geen wauw gevoel. De aw3420 is het totaal pakketje. De ips glow op mij monitor is minimaal.

Pluspunten

• Groot
  • Strak design
  • Prachtig beeld
  • 120hz native
  • Nano ips
  • G-sync

Minpunten

• Prijzen in Nederland zijn heel onstabiel.

Lukin 26 januari 2020 Product gekocht

Alienware AW3420DW Zwart

Prima product. Voldoet aan alle verwachtingen.

Pluspunten

• Paktisch geen backlight bleeding.
  • Bouwkwaliteit is top.
  • 120hz IPS op 2ms
  • VESA mount optie.
  • Horizontal en Vertical Verstelbaar.
  • RGB als dat je ding is.
  • G-sync.
  • 98% DCI-P3

Minpunten

• Geen HDR?

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Alienware AW3420DW Zwart?