€ 297,70

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
linksquest 29 februari 2020 Product gekocht

JBL Bar 2.0 All-in-One

Af en toe vinden wij het wel eens mooi om een film in beter geluid dan de TV te kijken, deze soundbar is een mooie prijs en levert mooi geluid voor de prijs. Heeft lekkere bas en wij zijn er erg blij mee

Pluspunten

• Voor een normale woon prima geluid
  • Ingebouwde bas is prima.
  • Mooi design.
  • Via Led zien of hij op TV of Bluetooth staat.

Minpunten

• Afstandbediening is eenvoudig.
  • Bas en geluid niet apart nog kennen instellen.

Geluidskwaliteit Score: 4

Daverius 27 april 2022 Product gekocht

JBL Bar 2.0 All-in-One

Mooi minimalistisch ontwerp. Geluid is erg bassig en ongedefinieerd in het midden. Ik kan er echter prima geluid uit krijgen na EQ aanpassingen (in Spotify en TV instellingen). Wat echter een grote misser is, is het onaanpasbare meldingsgeluid van de bluetoothverbinding. Erg luid en storend. Daarom maar een krappe voldoende.

Pluspunten

• Mooi design en kwalitatieve bouw
  • Overzichtelijke bediening
  • Stabiele verbinding
  • Kan echt hard en behoudt goed geluid.

Minpunten

• Luide bluetooth verbindingsmelding die niet kan worden verminderd in volume of worden uitgezet. Echt een grote misser.
  • Geen EQ instelmogelijkheden of presets. En die heeft hij zeker nodig. Je bent beperkt tot afstellingen in je audiobron (bv. EQ in Spotify of op je TV)
  • Geen analoge audio ingang
  • Zou mediabestanden kunnen afspelen volgens Tweakers maar dat kan alleen op de US versie, niet EU.

janschraNewbie 15 december 2021 Product gekocht

JBL Bar 2.0 All-in-One

Ivm zeer slecht geluid van mijn Philips TV, op zoek gegaan naar een prettig geprijsde Soundbar. Deze JBL Bar 2.0 All-in-One gevonden bij BCC. Eenvoudig aansluiten met de meegeleverde HDMI kabel en direct een stuk beter geluid. Helemaal top…

Pluspunten

• Prettige prijs
  • Aansluiting
  • Doet wat het moet doen

Minpunten

• Zou niet weten

Snitched 19 november 2021 Product gekocht

JBL Bar 2.0 All-in-One

Prima product, alleen kapot gegaan na 2 jaar en 1 maand. JBL geeft aan het product niet te willen repareren. Dat mag je verwachten als het om een kwaliteitsmerk gaat.

Pluspunten

• geluid

Minpunten

• duurzaamheid

Sier 24 februari 2021 Product gekocht

JBL Bar 2.0 All-in-One

Ik heb een Sonos-systeem in de woonkamer, en zocht een goedkope soundbar voor de slaapkamer. Deze JBL Soundbar 2.0 heb ik aangeschaft voor ongeveer €100,-. In vergelijking met andere soundbars, bijvoorbeeld de Sony HT-SF200, is het geluid van de JBL veel helderder, de soundstage breder en de bas meer aanwezig.

Pluspunten

• Geluid (relatief)
  • Bas (relatief)
  • Makkelijke bediening (HDMI ARC)
  • Compact
  • Brouwkwaliteit en uiterlijk
  • Prettige afstandsbediening

Minpunten

• Bas niet zo diep als een 2.1 systeem (inherent aan 2.0 soundbar)
  • Geen mogelijkheden om bas of treble aan te passen

prins eikeltjeNewbie 28 december 2020 Product gekocht

JBL Bar 2.0 All-in-One

Prima geluid, echter soms kraakt het heel kort. Daarnaast zit er volgens de handleiding wel een auto wake up functie op zodra de televisie aan gaat, maar helaas werkt deze functie niet bij mij. Ik heb niet kunnen ondervinden waar dit aan ligt na contact met jbl support.

Pluspunten

• Goed geluid voor een lage prijs
  • actieve klankkast

Minpunten

• Heeft er moeite mee als ik switch van televisie naar netflix

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een JBL Bar 2.0 All-in-One?