1 review

Apple MWVU2ZM/A (iPhone 11) Zwart

Specificaties Soft case (Siliconen) • Apple compatible - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Danny-snow 10 november 2019 Product gekocht

Apple MWVU2ZM/A (iPhone 11) Zwart

Gekocht voor mijn Iphone 11.

Pluspunten

• Lekker zacht
  • Goede bescherming voor mijn iphone aan de binnen kant door het micro vezel dat aan de binnen kant zit
  • Goed geprijst

Minpunten

• Bescherming voor de onderzijde voor de iphone is minder maar als je hem gewoon normaal gebruikt en niet laat vallen komt dat goed

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Apple MWVU2ZM/A (iPhone 11) Zwart?