€ 39,95

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Toon reviews van:
Techrvw 4 juli 2018
De reviewer heeft het product gekregen in ruil voor het schrijven van deze review.Techrvw schreef afgelopen jaar 2 reviews, waarvan 100% gesponsord.

Xiaomi Mi ANC Type-C In-Ear Earphones (Zwart)

De Xiaomi Noise Cancellation In-Ears zijn prima oordopjes. Met de verschillende profielen geef je je muziek net even dat beetje extra kracht. Door Noise Cancelling aan te zetten, kan je je volledig op je muziek focussen. Ook het design van de kabel werkt mee aan een lange levensduur.

Pluspunten

• Active Noise Cancelling uit te zetten
  • Connectie
  • Kabel design

Minpunten

• Bel kwaliteit
  • Bedraad

MeindertHH 24 augustus 2021 Product gekocht

Xiaomi Mi ANC Type-C In-Ear Earphones (Wit)

ANC blokkeert vooral lage tonen, hoge nauwelijks. Je hoort duidelijk witte ruis. De oordopjes sluiten niet altijd aan op mijn telefoon (nota bene van Xiaomi). Dan moet ik het USB C-stekkertje eruit trekken en weer opnieuw aansluiten. Wel lage prijs en ze zitten goed in oren.

• Bedieningsknopjes
  • Zitten stevig in oren

Minpunten

• ANC matig
  • Bug in aansluiting op telefoon

HackingDutchman 1 februari 2020 Product gekocht

Xiaomi Mi ANC Type-C In-Ear Earphones (Zwart)

Gekocht via Alie(~28 euro). Werken perfect. Houd er niet van iets op mijn hoofd te zetten of mee te sjouwen, zoals een koptelefoon, dus dit is dan de perfecte oplossing. Veel accessoires erbij, uitstekende bouwkwaliteit, nette muziekkwaliteit en goed werkende actieve noise cancelling. Door USB-C geen oplader/batterijen nodig. Aanrader!

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Accessoires
  • Geen oplader/batterijen nodig want USB-C

Minpunten

• Nvt

Ali_Baba 3 juli 2019 Product gekocht

Xiaomi Mi ANC Type-C In-Ear Earphones (Zwart)

Goed geluid en geweldige noise cancelling, het voelt allemaal degelijk aan behalve de kabel. Van de jack tot het control dingetje is het kabeltje extreem dun wat bij mij na 3 maanden zorgde voor een kabelbreuk, erg jammer.

Pluspunten

• Geluid
  • Noise cancellation
  • Kwaliteit

Minpunten

• Kabeltje te fragiel

harmtemolder 1 juni 2019 Product gekocht

Xiaomi Mi ANC Type-C In-Ear Earphones (Zwart)

Noise-cancelling werkt prima, vooral om de ruis van de bus of trein te filteren. Gesprekken hoor ik nog, maar minder. Tot ik muziek afspeel: op ongeveer 1/4de van het maximumvolume hoor ik al niets anders meer dan de muziek.

Pluspunten

• Lage prijs
  • Prima noise-cancelling
  • Voelt degelijk

Minpunten

• Onduidelijk wat de 3 knoppen op de afstandsbediening doen

pizzaking1972 5 februari 2019 Product gekocht

Xiaomi Mi ANC Type-C In-Ear Earphones (Zwart)

ANC reduceert het omgevingen geluid met 60% denk ik, met muziek 100% Ik heb de oortje aangesloten aan mijn laptop op de zaak en dat was plug and play heb nog wel Peter’s Equalizer APO geïnstalleerd om wat meer Bass er uit te krijgen.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Prijs kwaliteit
  • Werkt ook op PC

Minpunten

• Equalizer software nodig.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Xiaomi Mi ANC Type-C In-Ear Earphones (Zwart)?