Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 2.5
marmachine 28 augustus 2020 Product gekocht

Archos Hello 5

Eerlijk gezegd, ik sta op het punt van aanschaf, want dit is precies wat ik zoek! Eerder kocht ik de Archos Hello 10 met als doel om Dashticz te presenteren op een mooi (!) touch screen.

Pluspunten

• front camera
  • touch screen
  • speaker
  • google play store
  • prijs
  • android
  • schuifje voor de camera
  • vormgeving en uitstraling

Minpunten

• beknopte handleiding
  • beknopte support paginas
  • android versie ondersteund niet alle apps
  • voeding 12v 2A adapter of USB

Kwaliteit Score: 4

RuuddieBoy 29 april 2020 Product gekocht

Archos Hello 5

Het is een veredelde telefoon. Je kan er dus verder niet zo veel mee dan de tijd weergeven of telefoonapplicaties draaien. Dit maakt hem niet erg praktisch in gebruik; het is geen Google Home variant o.i.d. Het zou hetzelfde zijn als je smartphone op een standaard neerzetten.

Pluspunten

• Leuk als klok

Minpunten

• Geen Assistant zonder unlock
  • Niet erg smart

Doruzie 1 mei 2019 Product gekocht

Archos Hello 5

Als experiment in de uitverkoop gekocht. Ik had er zelf geen hoge verachtingen van. Slecht geluid, slechte software en een trage SOC. Het doel was om het apparaat als Google assistant device te gebruiken, maar deze reageert heel traag en niet vanuit het lockscreen. Het product gaat weer retour.

Pluspunten

• Appart ontwerp met hout
  • Draadloze oplader op de bovenkant
  • Ingebouwde batterij
  • Schuifje voor camera

Minpunten

• Slecht ge├»mplementeerde software
  • Slecht geluid
  • Trage SOC en weinig RAM.
  • Slechte camera
  • Google assistant reageert zeer langzaam en niet vanuit lockscreen.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Archos Hello 5?