LG SPK8 (Zwart)

Specificaties 2.0 Surround speaker met 140W vermogen - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Gravano 18 januari 2021 Product gekocht

LG SPK8 (Zwart)

De speakers zien er erg mooi en kwalitatief uit. LG SPK8(-S) werkt prima met de LG SL9YG soundbar. De geleverde kabeltjes van de speakers (ongv 3 meter) naar de receiver waren voor mij te kort. Via de LG Wifi Speaker app kun je de geluid instellingen aanpassen.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Compact
  • Mooi design
  • Werkt met de LG SL9YG soundbar
  • Met de LG Wifi Speaker app kun je geluid instellingen aanpassen
  • Rond de 100 euro is een prima prijs
  • Makkelijk aan te sluiten
  • De receiver maakt automatisch verbinding met de Soundbar

Minpunten

• Ingewikkeld de juiste instellingen te instellen
  • Te korte geluidskabels
  • Geen gebruiksaanwijzing van de LG Wifi Speaker app

Muziekweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 4
Basweergave Score: 4

UmbraVitae 6 november 2020 Product gekocht

LG SPK8 (Zwart)

Past perfect bij mijn LG OLED tv en soundbar met losse subwoofer. Achterspeakers zijn eigenlijk altijd nodig voor een echt surround geluid, want al die virtual surround stuff is niets waard. Voor mij zijn deze achterspeakers perfect. Fijn dat ze draadloos met soundbar kunnen gekoppeld worden.

Pluspunten

• geluid
  • aansluiting
  • prijs

Minpunten

• geen

Djuroen 19 december 2019 Product gekocht

LG SPK8 (Zwart)

Gekocht in combi met de LG SL8YG soundbar. Mooi surround geluid, en boven verwachting. Beter dan mijn vorige setup (Sonos Beam + 2 x Play:1). Jammer dat de 2 speakers niet volledig draadloos zijn maar bedraad op een hub aangesloten moeten worden, maar in mijn persoonlijke setup geen probleem verder.

Pluspunten

• Niet te groot en mooi strak vorm gegeven
  • Goed surround geluid in combi met de SL8YG
  • Volume te regelen via Soundbar menu (en LG Wifi Speaker app)

Minpunten

• Niet 100% draadloos, maar via een hub

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een LG SPK8 (Zwart)?