Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de NZXT Aer RGB 2 Single Zwart, 120mm. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Macley 3 september 2020 Product gekocht

NZXT Aer RGB 2 Single Zwart, 120mm

This een fan en hij doet het goed, niks over te klagen doet wat het beloofd.

Pluspunten

• Werkt goed
  • ziet er mooi uit

Minpunten

• niks eigenlijk

Excorio 26 januari 2020 Product gekocht

NZXT Aer RGB 2 Single Zwart, 120mm

Eerste RGB fan voor mij, maar was verbaasd over de extra kabels. Achteraf wel logisch eigenlijk.

Pluspunten

• Doorlus kabels meegeleverd
  • Rubberen schroef voeten tegen fibreren
  • Stil

Minpunten

• Duur

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een NZXT Aer RGB 2 Single Zwart, 120mm?