1 review

Samsung UE65NU7020 Zwart

Specificaties 65" • Ultra HD • LCD • HDR • 1 tuner • 50Hz - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
SMoKuM69 8 augustus 2019 Product gekocht

Samsung UE65NU7020 Zwart

Mooie tv voor een mooie prijs! Ik ben er erg tevreden mee. Heb 'm gekocht voor 689,= euro (KameraExpress) maar is nu (8-8-2019) 799,= euro. Wat mij betreft is de televisie helemaal compleet: goed beeld (65 inch!), goed geluid en vrijwel alle belangrijke apps (Netflix bijv.) geïnstalleerd.

Pluspunten

• Beeld
  • Geluid

Minpunten

• Geen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung UE65NU7020 Zwart?