€ 84,90

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
gas0line 24 december 2020 Product gekocht

ASRock B450 Pro4

Heb dit bordje nu bijna 2 jaar voor mijn backup PC waar ik 2 systemen (dualboot) op draai. FIjn dat ie 2 Nvme aansluitingen heeft en dan nog eens 4 HD/SSD's. Draait probleemloos.

Pluspunten

• Nette layout
  • Featureset 2xM2, 4xSATA
  • Uitgebreide bios

Minpunten

• Nieuwe APU's van AMD niet ondersteund

Layout Score: 5

M. Schaap 13 mei 2021 Product gekocht

ASRock B450 Pro4

Keurig betaalbaar moederbord, met verrassend veel aansluitingen en Bios features. Hoewel ssd en geheugen niet in de QVL stonden, heb ik daar geen problemen mee gehad. Januari 2020 gekocht, bios was al geschikt voor Zen 2. Draait met: Ryzen 5 3600, Kingston A2000 500Gb, Corsair CMK16GX4M2B3200C16 (2x8Gb).

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Overklok mogelijkheden
  • Op 8 april 2021 nog een nieuw bios uitgekomen, kan nu Zen 3 aan

Minpunten

• Geen

xorpd 21 februari 2021 Product gekocht

ASRock B450 Pro4

Gekocht wegens overlijden Asrock X370 Taichi. Kan alles wat ik ook wou van de Taichi. En dat voor 80 euro. No frills board, geen overbodige luxe. Stroomvoorziening is adequaat met 9 fases. Let op: M2_1 blokkeert PICE4, M2_2 blokkeert SATA 3 en 4.

Pluspunten

• prijs
  • kwaliteit
  • functionaliteit

Minpunten

• geen extra's

Shoarmadad 29 oktober 2020 Product gekocht

ASRock B450 Pro4

Mooi bord dat alles doet wat ik ervan verlang. De koeler was redelijk eenvoudig aan te sluiten en de handleiding was goed te volgen. Daarnaast is het bord overzichtelijk.

Pluspunten

• Mooi bord
  • 7 USB-poorten + 1 USB-C aansluiting

Minpunten

• geen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een ASRock B450 Pro4?