€ 172,40
Specificaties 27" • 1920x1080 (Full HD) • 75Hz • IPS • 1ms - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
BMWF30 21 juni 2020 Product gekocht

Acer Nitro VG270 Rood, Zwart

Zie uitgebreide toelichting voor mijn volledige review

Pluspunten

• stevige verpakking
  • eenvoudig te monteren voet
  • helder en scherp beeld
  • mooie kleuren en goed contrast

Minpunten

• achterwand sluit niet goed aan
  • geen HDMI kabel bijgeleverd
  • grote V vormige voet die veel ruimte vraagt

PPDSchnur 27 mei 2021 Product gekocht

Acer Nitro VG270 Rood, Zwart

Prima strakke monitor,scherp beeld en snelle response tijd! Ik gebruik hem voor mijn xbox one s en Ps4 dankzij de twee HDMI poorten! Nadeel is de smalle voet waar hij op staat! Beetje wiebelig maar dat is voor een knies oor!

Pluspunten

• Snelle reactie tijd
  • Scherp beeld dankzij ips
  • De grote 27 inch

Minpunten

• Wiebelige voet

Dreflar 4 juli 2019 Product gekocht

Acer Nitro VG270 Rood, Zwart

Erg mooie monitor, overtreft de verwachting. Bij deze prijsklasse verwacht je al snel dat je ergens flink op moet inleveren. Grotendeels is deze van Plastic en de voet is niet al te stevig. Al merk ik hier erg weinig van want ik heb hem aan een VESA mount hangen.

• Beeldkwaliteit
  • VESA

Minpunten

• plastic wiebelig pootje

Double-J 22 juli 2018 Product gekocht

Acer Nitro VG270 Rood, Zwart

Zeer fijne monitor. Groot genoeg om lekker op te gamen. Kom van een 10 jaar oud scherm af die 22 inch groot was. Dan is dit wel een hele vooruitgang. Hij is net op de markt. Ben van plan er nog eens 1 te halen en naast elkaar te zetten.

Pluspunten

• 75Hz
  • 27 inch
  • 1ms response
  • Dunne rand
  • 2x HDMI poorten
  • Ingebouwde Speakers

Minpunten

• Niet in hoogte verstelbaar
  • Geen HDMI kabel meegeleverd

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Acer Nitro VG270 Rood, Zwart?