1 review

LG 32LK6200PLA Zilver

Specificaties 32" • Full HD • LCD • HDR • 1 tuner • 50Hz - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
JoohnyNewbie 12 januari 2021 Product gekocht

LG 32LK6200PLA Zilver

TV heeft voortreffelijk beeld alleen het geluid is schel, bijna geen bas. Dit heb ik opgelost door een simpele thuisbioscoop op aan te sluiten. De TV kan ik volledig bedienen met de Ziggo remote.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Smart TV
  • Aansluitmogelijkheden

Minpunten

• Goedkoop ogende voetsteun en lijst
  • Geluid, geen bas

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een LG 32LK6200PLA Zilver?