1 review

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3
smiba 5 september 2020 Product gekocht

Sandisk ImageMate Pro USB 3.0 Card Reader

Vreselijk apparaat, gekocht voor zijn UHS-II functionaliteiten maar door al het gedoe ben ik uiteindelijk sneller uit met mijn UHS-I reader... Valt constant uit of word niet gedetecteerd. Verschillende SD-kaarten en machines ervaar ik dit probleem mee. EDIT 09-2021: Probleem zit m in de USB kabel!

Pluspunten

• Verschillende type kaarten ondersteund
  • USB 3.0 & UHS-II

Minpunten

• Instabiel/Onbetrouwbaar (Update: Komt door meegeleverde USB)

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Sandisk ImageMate Pro USB 3.0 Card Reader?