€ 49,-

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
qwato 11 december 2021 Product gekocht

G.Skill Ripjaws V F4-3600C19D-16GVRB

Ik heb dit setje ruim een jaar en werkt tot nu toe prima. Het is makkelijk te overklokken, de prijs is goed en het wordt niet warmer dan 38 graden. NB: ik las elders dat dit alleen voor "Intel werkt". Dit is niet correct, aangezien ik een AMD systeem heb!

Pluspunten

• Snel
  • Relatief goedkoop
  • Temperatuur laag
  • Makkelijk te overclocken

Minpunten

• XMP mag beter

Justin_2002 7 april 2020 Product gekocht

G.Skill Ripjaws V F4-3600C19D-16GVRB

Werkt alleen met intel chipsets, zie QVL op gskill.com

Pluspunten

• Werkte niet

Minpunten

• Let op! Werkt alleen met intel

Marijn05 15 december 2019 Product gekregen

G.Skill Ripjaws V F4-3600C19D-16GVRB

Goedkoopste 3600mhz 16gb ram kit, niet fantastisch voor overclocken.

Pluspunten

• 3600mhz
  • goedkoper in vergelijking met andere 3600mhz ram

Minpunten

• langzame timings
  • timings niet lager dan stock door een overclock

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een G.Skill Ripjaws V F4-3600C19D-16GVRB?