Asus FX503VD DM002T - Reviews

Specificaties 15,6" • 1920x1080 (Full HD) • 1,128TB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
benjamin-d6Newbie 3 juli 2018 Product gekocht

Asus FX503VD DM002T

Ik heb hem nu 7 maanden en gebruik hem voornamelijk voor school. Ook kan het nog wel wat games aan wat ook een pluspunt is. Prijs kwaliteits verhouding is het perfect vergeleken met de opgeblazen prijzen van andere laptops.

• Bouw kwaliteit
  • GTX 1050 kan redelijk veel games aan
  • Ingebouwd geluid zeer goed

Minpunten

• Luid fan under load
  • Touchpad is wat minder
  • Veel plastic

rl3 7 juni 2018 Product gekocht

Asus FX503VD DM002T

Ik heb hem teruggebracht omdat de touchpad kraakte. Ze schijnen dit vaker te hebben, dus dit is het eerste wat ik zou controleren bij deze laptop voordat ik hem überhaupt uit de doos zou halen.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Snel
  • Mooi ontwerp aan de buitenkant
  • Lange accuduur
  • Tamelijk licht
  • Goed scherm (sorry andere review)
  • Heel mooi geluid

Minpunten

• Had van mij geen "gaming" ontwerp hoeven hebben aan de binnenkant
  • Afwijkende toetsen (spatie, wasd)
  • Bouwkwaliteit touchpad

royw88nlNewbie 29 april 2018 Product gekocht

Asus FX503VD DM002T

een goede laptop voor dit prijspunt met een 1050 en een i7 is het zeker een goede deal, alleen komt het jammer genoeg wel met veel bloatware.

Pluspunten

• goede hardware
  • mooi uiterlijk
  • goed toetsenbord

Minpunten

• veel bloatware zoals asus giftbox

hottestbrain 11 april 2018 Product gekocht

Asus FX503VD DM002T

Voor 800 euro een prima instap-gamelaptop. Het TN-paneel is wel echt zó slecht dat ik deze ga vervangen met het paneel uit mijn vorige laptop. Met inachtneming van de prijs en vooral voor wie hem niet in direct zonlicht wil gebruiken desondanks een absolute aanrader!

Pluspunten

• I7 cpu
  • 1050 GPU
  • Uitbreidbaar Ram
  • Zowel SSD als HDD in standaardconfiguratie
  • Goede speakers (voor een laptop)
  • Relatief stil (tenzij onder grote load)

Minpunten

• Luidruchtig onder load
  • Scherm geeft veel mee/buigt makkelijk
  • Bijzonder grote bezels

sammyZ 31 maart 2018 Product gekocht

Asus FX503VD DM002T

Erg tevreden met de laptop, start erg snel op en werkt fijn, alleen draait de fan erg hard bij spellen en mist hij usb C

Pluspunten

• hoge kwaliteit
  • zeer snel
  • videokaart
  • accu

Minpunten

• geen usb C
  • fan

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Asus FX503VD DM002T?