€ 98,99
Specificaties Draadloos RF met USB en 3.5mm - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de HyperX Cloud Flight. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Foritain 10 augustus 2018

HyperX Cloud Flight

Hij oogt en voelt basic en er zit geen software bij om geluid te tunen waardoor je snel denkt '159 euro?', echter is het een licht, super comfortabel ding op je hoofd, het geluid is uitstekend, en de accuduur is beter dan alle andere wireless opties: onder de streep awesome.

Pluspunten

• Uitstekende pasform en flexibiliteit, van S tot XXL comfortabel (en licht)
  • Uitstekend geluid, zowel voor muziek als gaming een fijne balans
  • Accuduur significant langer dan G933 / Void Pro / Arctis 7 / Thresher
  • Uitstekende microfoon voor een gaming headset
  • Plug & play heeft zn charmes

Minpunten

• Voelt en oogt wel heel erg basic voor een 159 euro ding
  • Geen software tuning mogelijk en communiceert louter via piepjes, minder chic dan de modellen die tegen je praten.
  • USB kabel kort, vooral voor gebruik front panel.

pclinde 10 januari 2018

HyperX Cloud Flight

De Cloud Flight is de eerste draadloze headset van HyperX. Met de 50mm drivers is de geluidskwaliteit erg goed, met net wat meer bass. De opnamekwaliteit en batterijduur van gemiddeld 28 tot 30 uur zijn goede pluspunten. Toch is de Cloud Fligt niet helemaal perfect.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit: net wat meer bass dan de Arctis 7.
  • Comfortabel, ook bij langere sessies.
  • Batterijduur van gemiddeld 28 tot 30 uur. Zelf heb ik +/- 28 uur ervaren met de LEDs uitgeschakeld.
  • De beste opnamekwaliteit die ik tot zover op een headset ervaren heb.
  • Plastic fantasic: maar wel voldoende. Tevens is de headset wendbaar met de roterende ear cups.
  • Draadloze connectiviteit en afstand.

Minpunten

• Geen indicator wanneer de microfoon is uitgeschakeld. En het komt nog wel eens voor dat ik per ongeluk de demp knop van de microfoon indruk op het linkeroor.
  • Voor 159 euro had er op zijn minst software bij mogen zitten. Een prijs van circa 139 euro zou schappelijker zijn.

Sturmovik177 20 mei 2021 Product gekocht

HyperX Cloud Flight

Voor huidige lagere prijs, een absoluut prima PC headset in 2021. De minpunten zijn nitpicks en zijn op te lossen of vallen mee te leven. Gekocht voor partner.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Kan gebruikt worden zonder software
  • Goede batterijduur
  • Goed bereik, kan aan Logitech tippen
  • Draaibare oorschelpen
  • Bas en mid aanwezig
  • Grote mute knop zijkant
  • Geschikt voor mijn grote oren, maar...

Minpunten

• Oorkussens zijn niet diep, drivers voelbaar
  • Korte oplaadkabel
  • Geen sidetone en chatmix
  • Micro-USB
  • Geen Bluetooth
  • Voelt ietswat goedkoop aan door plastic
  • Microfoon niet opklapbaar voor mute
  • Geen visuele indicatie mute

RudeR1cuss 7 mei 2020 Product gekocht

HyperX Cloud Flight

Nu een jaar in gebruik op mijn PS4 en ben zeer tevreden over het geluid en het draagcomfort. Na 5 uur gamen zit hij nog even fijn en heb je niet door dat je een headset op hebt!

Pluspunten

• Fijn draagcomfort
  • Super geluid
  • Microfoon geluid erg goed
  • Batterijduur
  • Uiterlijk

Minpunten

• Batterij indicator mist
  • Soms later verstaanbaar microfoon

Frontysco 24 april 2020 Product gekocht

HyperX Cloud Flight

Ik had de HyperX Cloud 2 naar volle tevredenheid in gebruik. Echter begon ik mij steeds meer te storen aan de draad. Na veelvuldig onderzoek uitgekomen op de Steelseries Arctis 7 en de Cloud flight. De flight is 40 euro goedkoper en heeft beter geluid!

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Goed geluid
  • Goede accuduur
  • Prijs (119 euro)
  • HyperX comfort!
  • Korte mic boom (handig als je linkshandig bent en wat wilt drinken)
  • Mic is zeer goed

Minpunten

• Feeling is cheap!
  • Geen visuele feedback mic on/off
  • Batterij % alleen afleesbaar in de app
  • Volume scroll is onnauwkeurig

Deacu 4 maart 2020 Hands-on

HyperX Cloud Flight

By far the best headset i used so far. Exceptional sound quality, great design, low weight. The buttons are user friendly (easy to use). Long battery life, great wireless range. Microphone is fine.

Pluspunten

• great sound
  • nice battery life
  • good wireless range
  • nice design
  • easy to use (buttons)

Minpunten

• microphone
DiscoNootje 1 februari 2020 Product gekocht

HyperX Cloud Flight

Ontzettend goede headset. Waanzinnig goed geluid, neutrale klank met een redelijke bas, ik was positief verrast. Prijs/kwaliteit verhouding is uitermate goed.

Pluspunten

• Comfortabel / lichtgewicht
  • 30u batterij (met LED uit)
  • Goed geluid
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Gamer look
  • gepantenteerde USB dongle (waarom?!)
  • Headset zit een beetje strak (maar ik heb een kolossaal hoofd)

Ralph84 19 oktober 2019 Product gekocht

HyperX Cloud Flight

Prima koptelefoon. Zit good, ziet er goed uit en heel goed geluid. De prijs is wel iets aan de hoge kant (had van mij wel 1 à 2 tientjes minder gemogen) en de batterij had ook wel wat beter gemogen. Aanrader? JA!

Pluspunten

• Top geluid
  • Design
  • Zit fijn, ook na lang gedragen te hebben
  • Geen problemen met de draadloze verbinding
  • Draadloze verbinding kan ver
  • Laad snel op
  • Eenvoudig te gebruiken

Minpunten

• Iets te prijzig vind ikzelf
  • Accu mag wel iets beter
  • Software heeft heel weinig mogelijkheden (op dit moment)
  • Niet stevig, veel kunststof

Vo0di 11 oktober 2019 Product gekocht

HyperX Cloud Flight

Gekocht ter vervanging van een Creative Tactic3d Wrath (uit 2012), ik zocht een draadloze koptelefoon die geschikt was voor zowel PS4 als PC. Er komt goed geluid uit voor zowel muziek als gaming.

Pluspunten

• Draadloos
  • Geluid
  • Comfort en gewicht
  • Design icm Speedlink Headset Stand

Minpunten

• (Het ontbreken van) software
  • Micro-usb

Albert Duin 24 maart 2019 Product gekocht

HyperX Cloud Flight

De koptelefoon een half jaar intensief in gebruik met gamen. Het is een erg comfortabele headset. Licht om te dragen en valt mooi over de oren waardoor zelfs na vele uren je geen last hebt van pijnlijke oren. Het geluid is prima voor met shooters maar voor muziek minder geschikt

Pluspunten

• licht gewicht
  • prettig om te dragen
  • over ear
  • accu duur (15 uur +-)
  • directional sound goed te plaatsen

Minpunten

• Microfoon goed genoeg voor disord niet voor streamen
  • korte bijgeleverd usb kabel
  • Geen bijgeleverde software
  • prijs. 120 euro is reeler

Hansjwz 15 december 2018 Product gekocht

HyperX Cloud Flight

heb zelf de hyper x cloud ll enorm lang gehad werd tijd naar n upgrade tot ik deze zag hij is enorm goed! geluidskwaliteit & mic is enorm goed alleen helaas dat er geen software bij zit!

Pluspunten

• comfortabel
  • geluidskwaliteit
  • microfoon

Minpunten

• geen software

ItsFlokkie 10 september 2018 Product gekocht

HyperX Cloud Flight

Misschien wel een van de draadloze headsets! HyperX heeft met de Flight een product op de markt gezet zoals je dat gewend bent van HyperX. Comfortabel en goed geluid! De mooie vormgeving maakt de headset echt af. Microfoon is goed voor dagelijks gebruik. Voor streaming komt die echt te kort.

Pluspunten

• Comfortable
  • Geweldige geluidservaring
  • Goede accuduur
  • Afneembare microfoon
  • Erg licht op het hoofd
  • Plug & Play, geen driver geneuzel of EQ software. Werkt gewoon gelijk!

Minpunten

• Bereik is wat minder
  • Kan warm worden door de leren earcups
  • Plastic is gebruikt voor de headset. Iets wat je niet verwacht met zo'n prijs
  • Batterijniveau is maar een enkel piepje als die onder de 20% duikt

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een HyperX Cloud Flight?