Rolfstone Nova (Zwart) - Reviews

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
JorrickvdBeld 24 oktober 2017 Product gekocht

Rolfstone Nova (Zwart)

Perfect prijs/kwaliteit verhouding! Goed geluid en goedkoop voor true wireless!

Pluspunten

• Goed geluid
  • Geen bluetooth problemen
  • Draagcomfort

Minpunten

• Geen indicator lampje op het doosje, om te weten hoe vol de oplaadcase
  • Vertraging van geluid tijdens het bekijken van filmpjes
  • Geen passende foam eartips beschikbaar

miekelaan1978Newbie 20 maart 2018 Product gekocht

Rolfstone Nova (Zwart)

Handige oordopjes, mijn eerste paar volledig draadloze oordopjes. Gekocht vanwege de irritante kabels tijdens het sporten in de sportschool en omdat deze goedkoper waren dan oordopjes van bekende merken. Een kleine gok die goed heeft uitgepakt, gewoon een goed product.

Pluspunten

• Kleine oordopjes
  • Pasvorm
  • Oplaadcase

Minpunten

• Kleine vertraging in audio
  • Afspeelduur mag iets langer

SampersandNewbie 11 juli 2018 Product gekocht

Rolfstone Nova (Zwart)

I absolutely love the Rolfstone buddies. After owning and testing several earbuds and headphones for over 14 years from several A-brands like Sony, Sennheiser, Phillips, Audiotechnica, … I have finally found the ultimate audiobuddies that I take with me everywhere I go.

Pluspunten

• High quality
  • Great adaptable fit
  • Easy to use
  • Amazing sound quality
  • Case doubles as charger

Minpunten

• No volume button

LesleyS95Newbie 24 april 2018 Product gekocht

Rolfstone Nova (Zwart)

Eerste ervaringen waren super goed, je krijgt waar voor je geld. Het geluid is prima en helder, helaas toch 1 defecte oordop na korte tijd. Binnen een dag hebben zij mij twee nieuwe oordoppen toegestuurd. Kort om gewoon super netjes opgelost door hun. Waar maak je dat nog mee;)

Pluspunten

• Past goed in oor
  • Accu gaat goed mee
  • Simpele bediening

Minpunten

• Geen indicatie lege oplaadcase

Jos KneppersNewbie 19 maart 2018
De reviewer ontving een beloning voor het schrijven van de review, bijvoorbeeld korting op de aanschaf.

Rolfstone Nova (Zwart)

De Rolfstone Nova is perfect tijdens het uitvoeren van je favorite sport. In de sport school heb je geen las van omgevingsgeluiden wat ik zelf heel fijn vindt. Het geluid is goed, met een equalizer heb ik het wel aangepast diepere bass. Dit is een app die je kan downloaden.

Pluspunten

• Laadcase
  • functie knop
  • accu
  • eenvoudig in gebruik

Minpunten

• klein lag in video

RRRBNewbie 9 maart 2018 Product gekocht

Rolfstone Nova (Zwart)

Geluid loopt achter tijdens video en games waardoor het product alleen voor muziek is te gebruiken. Na 1 week werkte de knop op het rechteroortje niet meer en na 2 weken laadt het linkeroortje niet meer op in de bijbehorende case. Een keer of 15 gebruikt en kapot. Weggegooid geld.

Pluspunten

• Goedkoop

Minpunten

• Snel kapot
  • Vertraging bij video
  • Vertraging bij games

Maartje1234Newbie 9 november 2017 Product gekocht

Rolfstone Nova (Zwart)

Super mooie kleine oortjes en helemaal draadloos. Ik ben er erg blij mee, eindelijk niet meer dat gedoe met die draden in mijn ras. Ook blijven ze heel goed zitten. Eigenlijk geen opmerkingen, zal ze aan iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Goede pasvorm/blijven zitten
  • Goed geluid
  • Mooi design
  • Handig op te laden in de case

Minpunten

• Geen slechte punten

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Rolfstone Nova (Zwart)?