Pioneer DDJ-T1 aangeboden
Toevoegen aan favorieten · Meld misbruik
Advertentiedetails
| Vraagprijs | € 200,- |
|---|---|
| Verzendkosten | Exclusief |
| Staat | Goede staat |
| Garantie | Nee |
| Ouderdom | < 1 maand |
| Verzending | langsbrengen, ophalen en (pakket)post nationaal |
| Betaling | niet van toepassing |
Beschrijving
Ik verkoop mijn Pioneer DDJ-T1 omdat hij niet meer wordt gebruikt. De controller heeft altijd goed gefunctioneerd en verkeert in nette staat. Ideaal voor beginnende en gevorderde DJ's die op zoek zijn naar een professionele controller met de bekende Pioneer-layout.
De set wordt geleverd met:
Specificaties:
Dankzij de grote jogwheels, uitgebreide mixersectie en directe bediening van effecten, loops en cue-punten is dit een zeer fijne controller voor zowel thuisgebruik als optredens. De ingebouwde geluidskaart zorgt ervoor dat je direct kunt aansluiten op een versterker of geluidssysteem zonder extra apparatuur.
Staat:
Ik rij voor mijn werk veel door NL, eventueel langsbrengen is een mogelijkheid!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Eventueel is er ook een König PA-STMON40 Actieve Studio Monitor beschikbaar.
Deze staat apart in mijn andere advertenties, maar kan eventueel samen met de Pioneer DDJ-T1 worden overgenomen voor een complete DJ-set.
Ideaal als je direct aan de slag wilt zonder nog extra apparatuur aan te schaffen. De monitor is geschikt voor thuisgebruik, oefenen, voorbereiden van sets en kleine studio-opstellingen.
Bij interesse in de complete set kunnen we een aantrekkelijke totaalprijs bespreken.
De set wordt geleverd met:
- Originele voedingsadapter
- Originele USB-kabel
- Originele doos/verpakking
Specificaties:
- Merk: Pioneer
- Model: DDJ-T1
- Type: 4-decks DJ controller
- Ontwikkeld voor: Traktor DJ software
- 2 grote jogwheels met hoge resolutie
- 4-kanaals mixersectie
- Ingebouwde audio-interface (geluidskaart)
- Pitch faders met hoge nauwkeurigheid
- Hot cues, loops en effectenbediening
- Professionele Pioneer-club lay-out
- USB-aansluiting voor computer
- Microfooningang
- RCA master-uitgang
- Hoofdtelefoonuitgang voor cueing
- Plug & Play functionaliteit
Dankzij de grote jogwheels, uitgebreide mixersectie en directe bediening van effecten, loops en cue-punten is dit een zeer fijne controller voor zowel thuisgebruik als optredens. De ingebouwde geluidskaart zorgt ervoor dat je direct kunt aansluiten op een versterker of geluidssysteem zonder extra apparatuur.
Staat:
- Nette gebruikte staat
- Altijd zorgvuldig mee omgegaan
- Werkt volledig naar behoren
- Inclusief originele doos
- Inclusief originele adapter
- Inclusief originele USB-kabel
Ik rij voor mijn werk veel door NL, eventueel langsbrengen is een mogelijkheid!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Eventueel is er ook een König PA-STMON40 Actieve Studio Monitor beschikbaar.
Deze staat apart in mijn andere advertenties, maar kan eventueel samen met de Pioneer DDJ-T1 worden overgenomen voor een complete DJ-set.
Ideaal als je direct aan de slag wilt zonder nog extra apparatuur aan te schaffen. De monitor is geschikt voor thuisgebruik, oefenen, voorbereiden van sets en kleine studio-opstellingen.
Bij interesse in de complete set kunnen we een aantrekkelijke totaalprijs bespreken.
Adverteerder
- Naam
- marcel19
- Beoordeling
-
5 van 5 sterren (221)
- History
- 597 advertenties 2 actief
- Actief sinds
- zondag 2 september 2012 14:40
Tips voor veilig handelen in Vraag & Aanbod
-
Pas op met onrealistische prijs Pas op met advertenties die een onrealistisch lage vraagprijs hebben. -
Check echtheid van foto's Controleer of de advertentie is voorzien van authentieke foto's. -
Informeer naar staat Informeer bij de verkoper naar de staat van het product en of er bijzonderheden zijn die de werking van het product beïnvloeden. -
Verifieer verkoper Check de beoordelingen, registratiedatum en posthistorie van de verkoper. -
Communiceer via DM Communiceer via directe berichten op Tweakers, zodat de fraudebestrijders van Tweakers deze communicatie in het geval van een conflict kunnen inzien. -
Controleer politiedatabase Controleer de contactgegevens en het iban-nummer van de verkoper in de Politiedatabase.
/m/471707/1WxbMuFQb1SUpFDQp6jNM57cCGAjhaazPGDrZ1VjrVITzAn6FW.avif?f=imagemedium)