Aangeboden door fygo, woensdag 5 maart 2025 08:07, 205 views

Advertentiedetails

Vraagprijs € 100,-
Verzendkosten Exclusief
Staat Gebruikssporen
Garantie Nee
Verzending ophalen
Betaling contant en bank vooraf

Beschrijving

Ik verkoop mijn server, het is een Tower model server die is omgebouwd (orginele parts) naar een 5u 19" server. Het voordeel van deze configuratie is dat deze veel stiller is dan een normale 19" server. Er zit namelijk maar 1 fan in.
2 Jaar geleden overgenomen van een medetweaker en sindsdien perfect 24/7 dienst zonder enkel probleem.

Dell Poweredge T320
Cpu: E5-2420 V2 (6core, 12 threads)
Geheugen: 96gb (6x16gb DDR3 1600, ECC Registered)
Harddisks: geen meegeleverd.
Ruimte voor 12 x 3,5" harddisk
2 x HBA in IT mode (dus geen raid)
- Dell Perc H310
- LSI SAS 9211-8i
iDrac Enterprise voor overname op afstand.
Enkele voeding

Windows Server 2012 OEM licentie op de achterkant van de server.

Extra meegeleverd:
USB3 controller
Extra 2x gbit ethernet kaart

Maar ik heb geen behoefte meer aan zoveel diskruimte en ik wilde iets nieuws.

Server is;
- werkend te bekijken, graag ophalen te 2960 Sint Lenaarts (België) ivm gewicht.
- niet de nieuwste of mooiste, er zitten behoorlijk wat krassen op de behuizing.
- voorzien van 19" rackrails

Brengen kan in overleg regio tussen Brecht (België) en Etten Leur.

De vraagprijs is 100,- of doe een goed tegenbod.

Adverteerder

Naam
fygo
Beoordeling
4.5 van 5 sterren
(9)
History
15 advertenties 1 actief
Actief sinds
dinsdag 19 februari 2008 19:29

Tips voor veilig handelen in Vraag & Aanbod

• Pas op met onrealistische prijs Pas op met advertenties die een onrealistisch lage vraagprijs hebben.
  • Check echtheid van foto's Controleer of de advertentie is voorzien van authentieke foto's.
  • Informeer naar staat Informeer bij de verkoper naar de staat van het product en of er bijzonderheden zijn die de werking van het product beïnvloeden.
  • Verifieer verkoper Check de beoordelingen, registratiedatum en posthistorie van de verkoper.
  • Communiceer via DM Communiceer via directe berichten op Tweakers, zodat de fraudebestrijders van Tweakers deze communicatie in het geval van een conflict kunnen inzien.
  • Controleer politiedatabase Controleer de contactgegevens en het iban-nummer van de verkoper in de Politiedatabase.
Meer over handelen in Vraag & Aanbod
Delen:

Lees meer over

Locatie van adverteerder

Toon op kaart

Reacties

De adverteerder heeft directe reacties op deze advertentie uitgeschakeld. Reageren is alleen mogelijk door de adverteerder een bericht te sturen.