Hoofdcategorieën

Creative Gigaworks T40

SKU: 51MF1585AA002, EAN: 5390660145391, T.net ID: 165836
14W, 2.0, Geel, Zwart

Productreviews

De Creative Gigaworks T40 werd door 2 tweakers beoordeeld, die het product gemiddeld als zeer goed beoordeelden.

Review schrijven

Scorekaart

# Gemiddelde
Algemene beoordeling2Beoordeling: zeer goed
Featureset2Beoordeling: goed
Bouwkwaliteit2Beoordeling: zeer goed
Vormgeving2Beoordeling: zeer goed
Muziekweergave2Beoordeling: zeer goed
  # Gemiddelde
Film/gameweergave2Beoordeling: zeer goed
Mid- en hoogweergave2Beoordeling: zeer goed
Basweergave2Beoordeling: zeer goed
Prijs2Beoordeling: zeer goed

Reviews van bezoekers

Sorteren op: chronologie | waardering

Review door Quadropluxor - zaterdag 16 augustus 2008 13:54
3
Algemene beoordeling Beoordeling: zeer goed Featureset Beoordeling: goed Bouwkwaliteit Beoordeling: zeer goed
Vormgeving Beoordeling: zeer goed Muziekweergave Beoordeling: zeer goed Film/gameweergave Beoordeling: zeer goed
Mid- en hoogweergave Beoordeling: zeer goed Basweergave Beoordeling: zeer goed Prijs Beoordeling: zeer goed
Intro:
Aangezien ik geregeld LAN-parties bezoek, maar ik langdurig koptelefoon gebruik niet prettig vind, besloot ik eens te kijken naar een speakerset. Deze speakerset moest dus compact en degelijk zijn in verband met regelmatig transport, zonder te veel aan geluidskwaliteit in te leveren. Een set met subwoofer was in ieder geval geen optie. Dit ten eerste omdat het een beetje lomp is om mee te nemen en het elke keer voor 1 weekend alle kabels weer los te trekken, uit de knoop te halen in een tas te stoppen en vice versa vervelend is. Bovendien vond ik de balans van enkele 2.1 sets die ik beluisterd had niet heel prettig, te wijten aan een subwoofertje wat iets te veel zijn best moet doen.
Eens ik besloten had dat het een 2.0 set...
Negatieve eigenschappen:

Kabeltje in linker speaker zit vast

Positieve eigenschappen:

Geweldige geluidskwaliteit
Voor het formaat overweldigend volume
Degelijk
Prijs

Review door onzichtbaar - vrijdag 22 februari 2008 21:30
Algemene beoordeling Beoordeling: goed Featureset Beoordeling: goed Bouwkwaliteit Beoordeling: goed
Vormgeving Beoordeling: voldoende Muziekweergave Beoordeling: goed Film/gameweergave Beoordeling: goed
Mid- en hoogweergave Beoordeling: goed Basweergave Beoordeling: voldoende Prijs Beoordeling: voldoende
VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: