Redactionele reviews

Intels Ivy Bridge getest: tikkie rapper, stuk zuiniger

Intel heeft met zijn Ivy Bridge-serie processors een die shrink van Sandy Bridge gerealiseerd. Deze generatie moet niet alleen wat betere prestaties leveren, maar zou ook het opgenomen vermogen van de processors beperken.

101    165.103 views 23 apr '12

Ivy Bridge: het platform

Intel heeft de opvolger van zijn Sandy Bridge-processors ge´ntroduceerd. De nieuwe Ivy Bridge-processors zijn kleinere, verbeterde versies van de voorgangers. Ivy Bridge wordt op 22 in plaats van 32nm geproduceerd.

52    97.164 views 23 apr '12

Gebruikersreviews

Intel Core i7 3770K Boxed review door peter123

Inleiding Ik koop eigenlijk nooit iets als het niet aan vervanging toe is. Een processor vervang ik pas als hij 2x zo snel is als zijn voorganger. Alleen ik kwam een i7 3770k tegen via V&A voor een mooie prijs en kon de verleiding niet weerstaan. Volgens...

11  +2 Score: 5  7.272 views 15 jan '13

Intel Core i7 3770K Boxed review door SinicLight

Deze processor nu ongeveer een maandje in bezit. Heb hem nog niet overgeklokt of wat dan ook, simpelweg omdat dat dus niet nodig is. Processor blijft koel, draait stabiel en booten van W8 Pro met een OCZ vertex 4 en 8 gb geheugen gaat binnen 10 seconden.

2  0 Score: 5  803 views 4 dec '12

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100