Aangeboden door jbhc, zaterdag 15 juni 2013 11:08, 410 views
Laatste wijziging op zaterdag 17 augustus 2013 00:21

De status van deze advertentie is 'Vervallen'.

Advertentiedetails

Vraagprijs € 65,-
Verzendkosten Exclusief
Staat Gebruikssporen
Garantie Nee
Verzending ophalen en (pakket)post nationaal
Betaling contant en bank vooraf

Beschrijving

Aangeboden:

Een IBM T43 Laptop
Specificaties:

Pentium M 1.83Ghz
2GB Intern geheugen
ATI Radeon X300
15" 1400x1050
100GB Hardeschijf.

Laptop verkeert in redelijke staat. Heb deze een jaar of 6 geleden 2e hands gekocht en is eerst 3 jaar probleemloos door mij gebruikt (Ik heb er zelfs nog NFS underground 1 en 2 mee gespeeld) en is daarna dagenlijks door mijn vrouw gebruikt.

Hij heeft wel wat mankementjes;

- De DVD-Speler heeft de neiging uit zichzelf open te gaan.
- De ventilator lijkt af en toe aan te lopen (maar ik kan het momenteel niet reproduceren)
- De accu is niet echt veel meer (Maar dat is ook niet zo gek na zo'n lange tijd)

Onderop de Laptop zit een Windows XP Stikker maar daar is door mij nooit gebruik van gemaakt.

Laptop komt met Linux Mint 15

prijs excl. verzenden

Adverteerder

Naam
jbhc
Beoordeling
5 van 5 sterren
(72)
History
46 advertenties 0 actief
Actief sinds
zaterdag 7 juli 2007 14:07

Tips voor veilig handelen in Vraag & Aanbod

• Pas op met onrealistische prijs Pas op met advertenties die een onrealistisch lage vraagprijs hebben.
  • Check echtheid van foto's Controleer of de advertentie is voorzien van authentieke foto's.
  • Informeer naar staat Informeer bij de verkoper naar de staat van het product en of er bijzonderheden zijn die de werking van het product beïnvloeden.
  • Verifieer verkoper Check de beoordelingen, registratiedatum en posthistorie van de verkoper.
  • Communiceer via DM Communiceer via directe berichten op Tweakers, zodat de fraudebestrijders van Tweakers deze communicatie in het geval van een conflict kunnen inzien.
  • Controleer politiedatabase Controleer de contactgegevens en het iban-nummer van de verkoper in de Politiedatabase.
Meer over handelen in Vraag & Aanbod
Delen:

Lees meer over