Hoofdcategorieën
Device Settings
Intel T7400 of T7600

Intel T7400 of T7600 gevraagd

Gevraagd door neanderthaler, dinsdag 21 februari 2012 13:16, 173 views
Laatste wijziging op donderdag 12 april 2012 09:23

Advertentienummer: 401580

De status van deze advertentie is 'Gekocht'.

Advertentiedetails

Max. prijs
N.o.t.k.
Actuele prijs
onbekend
Garantie
nee
Beschrijving

Gezocht voor upgrade van oude Intel Core Duo iMac.

Adverteerder
Naam neanderthaler
Postcode 3417VE
Locatie Montfoort
Beoordeling Score: 5 (65)
Historie 307 advertenties
Actief 4 advertenties
Geregistreerd sinds 13 mrt 2002
Verzendvoorkeuren
  • Langsbrengen
  • Ophalen
  • (Pakket)post nationaal
  • (Pakket)post internationaal
  • Koerier
  •  
  •  
Betaalvoorkeuren
  • Contant
  • Rembours
  • Bank vooraf
  • PayPal vooraf
  • Bank achteraf
  • PayPal achteraf
  •  

Reacties

Grapjas, dat is een veiling waarbij het hoogste bod nu op $52 staat... nog 4 dagen te gaan.

idd zag het nu ook ja, net overheen gelezen. Duur ... kun je onderhand een hele laptop voor kopen voor 100+ in euros voor alleen de CPU wat op ebay word gevraagd.

Er zullen hier vast ook wel tweakers zijn die hun kapotte laptop in delen verkopen...

Er zijn in ieder geval wel aanbod advertenties voor T7500 en T7700 CPUs. Volgens mij zijn die hetzelfde, met alleen een andere kloksneleid en ondersteuning voor idle states:

http://ark.intel.com/products/series/23516

Ik zou verwachten dat als het systeem een T7400 of T7600 slikt, dat die dan ook wel een T7500 of T7700 slikt of Apple moet heel erg strikt zijn in wat er ondersteund wordt (of echt niet met die idle states om kunnen gaan).

Dat dacht ik dus eigenlijk ook, maar in het topicje wat ik had aangemaakt, heeft men mij dus verteld dat de processors met de oneven nummers dus er niet in een appletje draaien.

iMac opknapper gekocht!

nee die hebben een andere bussnelheid dus dat gaat niet werken.

Heb je niks aan een T7250?

Weet ik niet, maar ik denk dat er slechts een heel specifiek aantal processors in kunnen.

Okay, je zou hem iig voor ¤ 16,- incl. verzending kunnen overnemen. Bij interesse graag mailen of reageren via DM.

Ik moet dan eerst even gaan uitzoeken of ie werkt. Prijs is heel vriendelijk, maar ik weet niet of ie het gaat doen.

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2011